کد خبر : 1971897 | 19 مهر 1402 ساعت 13:50 | 4.2K بازدید | 2 دیدگاه

پناهی: باید به نفت آبادان زمان بدهید

مدافع جوان نفت آبادان مدعی است تیمش با توجه به شرایط دیگر تیم‌های مدعی کار سختی خواهد داشت و در صورت زمان به بازیکنان جوان و مستعد این تیم، آنها قادر خواهند بود در ادامه شرایط بهتری را تجربه کنند.

پناهی: باید به نفت آبادان زمان بدهید

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان هرچند برخلاف فصل گذشته هنوز در جمع مدعیان سقوط قرار نگرفته اما شکست چهار گله در بازی مقابل سپاهان، ناامیدی بزرگی را بین هواداران این تیم شکل داده است. با این حال شاگردان عبدالله ویسی با کسب 4 امتیاز از 5 بازی، فاصله چندانی با منطقه سقوط و تجربه پر استرس فصل گذشته برای فرار از سقوط ندارند. امیر پناهی مدافع جوان نفت آبادان درباره شرایط این تیم گفت: رفته رفته شرایط تیم بهتر خواهد شد و شکی در این موضوع نیست. انشاالله که بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و امتیازات لازم را در ادامه فصل کسب کنیم و بتوانیم هواداران را راضی کنیم.

وی با اشاره به عملکرد این تیم طی فصل جاری گفت: 5 هفته از لیگ گذشته و همانطور که کادرفنی هم گفتند وقفه زیاد لیگ روی عملکرد همه تاثیر گذاشته است. بدنسازی طولانی مدت و دوری از مسابقات کار هر بازیکنی را سخت خواهد کرد. در برخی بازی‌ها مثل جدال با پیکان هم بدشانس بودیم و برخی بازی‌ها هم شرمنده هواداران شدیم و این قول را می‌دهم که هر چه سریع‌تر به دنبال جبران باشیم.

این بازیکن در مورد دیدار با سپاهان و شکست تلخ تیمش گفت: سپاهان یکی از قدرتمندترین تیم‌های این فصل است که تمامی امکانات برای دستیابی به قهرمانی آنها شکل گرفته است. بازی سختی بود و همانطور که گفتم شرمنده هواداران شدیم و این کار را برای ما سخت کرد. با این حال باید هر چه زودتر از نظر روحی – روانی به شرایط مناسبی برگردیم و به دنبال جبران در بازی‌های آینده باشیم.

او به شناخت ویسی از صنعت اشاره کرد و گفت: آقای ویسی در شرایط خیلی سخت و بحرانی تیم را تحویل گرفتند و واقعا پارسال معجزه رخ داد که صنعت نفت در لیگ ماند و خیلی کار بزرگی انجام دادند. امسال هم به نظر من باتوجه به یارگیری‌هایی که کردند در مورد بازیکنان شناخت کافی را داشتند. چون بازیکنان خارجی‌مان کمی دیر اضافه شدند و یک مقدار نیاز به زمان بیشتر داریم تا با هم هماهنگ بشویم.

پناهی در پایان با قدردانی از هواداران این تیم از آنها درخواست کرد با حمایت بیشتر به دنبال روحیه دادن باشند تا آنها خیلی زود بتواند به شرایط نتیجه گیری و فرار از منطقه سقوط بازگردند: از هواداران خواهش می‌کنم که حمایت‌مان کنند. به هر حال این تیم پوست انداخته و خیلی از بازیکنانش رفتند و تغییرات زیادی داشتیم. یک مقدار احتیاج به زمان دارد. از آقای ویسی حمایت کنند مطمئنا نتایج خیلی بهتری می‌گیریم.

دیدگاه‌ها