کد خبر : 1971903 | 19 مهر 1402 ساعت 14:13 | 59.1K بازدید | 8 دیدگاه

انتقاد شدید مارسلینو از مارسی

در 20 سال مربیگری باشگاهی به این افتضاحی ندیده‌ام

مارسلینو گارسیا تورال که نزدیک به سه هفته پیش از هدایت مارسی کناره گیری کرد، در مصاحبه با اکیپ سکوتش را شکست.

در 20 سال مربیگری باشگاهی به این افتضاحی ندیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، پس از تنها پنج هفته از لیگ فرانسه و با یک شکست، مارسلینو تصمیم به استعفا از هدایت مارسی گرفت. مربی سابق سویا، ویارئال، والنسیا و بیلبائو تازه به مارسی رفته بود ولی اوج گیری اعتراضات هواداران دو آتشه مارسی همه چیز را برای او خراب کرد. شدت اعتراضات و تهدیدها به گونه‌ای بود که او دیگر قادر به ادامه کار نبود.

1938678

مارسلینو در مصاحبه با اکیپ و در مورد دلیل استعفایش گفت: «از من در مارسی حمایت لازم نشد، نه در سطح مدیریت و نه در سطح هواداری. پس از تساوی خانگی برابر تولوز تصمیم قطعی را گرفتم. ما در خانه همه بازی‌ها را برده بودیم و تساوی برابر تولوز اولین تساوی خانگی بود ولی رفتار هواداران منطقی نبود. در طول بازی حمایتی از ما نشد و پس از آن نیز تهدید شدم. من هرگز اجازه نمی‌دهم از سوی هوادار، بازیکن یا مدیریت با تهدید مواجه شوم و پس از آن دیگر راه برگشتی نبود.»

1928191

مارسلینو ادامه داد: «ما روند خوبی داشتیم و تنها در ابتدای فصل بودیم اما آن رفتارها قابل درک نبود. من 20 سال است که مربی هستم و به عمرم چنین جو افتضاح و بدی در یک باشگاه ندیده‌ام و مطمئنم که دیگر نیز نخواهم دید.

مارسی از بیرون باشگاه بزرگی است ولی از درون خیر. وقتی وارد این باشگاه می‌شوید، به سرعت پی می‌برید که طرح ریزی یک پروژه آینده دار در مارسی غیرممکن است. یک باشگاه هرگز اینگونه به موفقیت نمی‌رسد. باشگاه‌های بزرگ یک شبه که موفق نشده‌اند و شما نیاز به یک برنامه ورزشی بلندمدت دارید. مارسی سال‌هاست قهرمان نشده چون ساختار درستی ندارد.»

دیدگاه‌ها