کد خبر : 1971936 | 20 مهر 1402 ساعت 03:01 | 16.9K بازدید | 19 دیدگاه

قربان‌زاده نگاه تحولگرا داشت

خطیر: نمره مدیریت استقلال فعلا پنج است

مدیرعامل استقلال گفت که برای رسیدن به وضعیت ایده آل در این باشگاه، هنوز فاصله زیادی وجود دارد.

خطیر: نمره مدیریت استقلال فعلا پنج است

به گزارش "ورزش سه"، یکی از محورهای گفتگو با علی خطیر در برنامه شب های فوتبالی، بحث پیرامون استوری خبرساز رئیس وقت سازمان خصوصی سازی بود. جایی که حسین قربان‌زاده اسامی کاندیداهای مدیریت استقلال و پرسپولیس را منتشر کرد و علی خطیر در صدر این اسامی بود.

در آن زمان، حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شد و پس از اختلاف‌هایی که بین وی و قربان‌زاده به وجود آمد، رئیس وقت سازمان خصوصی این استوری را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که کریمی گزینه مورد نظر او برای مدیریت آبی ها نبوده است.

زمانی‌که مهدی توتونچی، مجری برنامه شب های فوتبالی درباره این استوری قربان‌زاده از علی خطیر سوالی را مطرح کرد، مدیرعامل استقلال مدعی شد که از وجود آن فهرست هیچ اطلاعی نداشته است و پیش از آن نیز دیدار یا آشنایی با رئیس وقت سازمان خصوصی سازی نداشته است.

1938745

مدیرعامل استقلال در این خصوص گفت: من خودم آن لیست را منتشر نکردم و مانند دیگران برای انجام مصاحبه رفتم. حتی نمی دانم سایر دوستان که نامشان در آن لیست مخفی شده بود، چه افرادی هستند. من نیز رزومه دادم و اصلا نمی دانم معیاربندی دوستان چگونه بوده است.

او درباره اینکه آیا از قبل با قربان‌زاده آشنایی داشته یا خیر، گفت: اصلا هیچ شناختی از ایشان نداشتم. بعضی از دوستان انتقاد می‌کردند که چرا ایشان اینقدر در فضای رسانه بود. نمی‌دانم این موضوع درست است یا غلط ولی نگاه آقای قربان‌زاده یک نگاه تحول گرا بود. ایشان دید کمک به استقلال و پرسپولیس داشتند.  

خطیر ادامه داد: چون من این را دیده ام، باید انصاف داشته باشم و شهادت بدهم که حداقل در دو مقطع که با ایشان دیدار داشتم، با وجود حجم کارهایشان، چندین ساعت با ما صحبت می کردند و برای حل مشکلات استقلال و پرسپولیس با افراد مختلفی تماس می گرفتند.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه بابت دوران مدیریتش در این تیم از 20 نمره به خودش چه نمره ای می دهد، گفت: من نمره 5 را می دهم. چرا که تا رسیدن به عدد ایده آل 20 فاصله زیادی داریم. تا زمانیکه تمام بدهی های استقلال پرداخت نشود و باشگاه در مسیر درآمدزایی قرار نگیرد، نمی توان از عدد 20 صحبت کرد.

دیدگاه‌ها