کد خبر : 1971939 | 19 مهر 1402 ساعت 17:50 | 34.1K بازدید | 9 دیدگاه

مزخرفات را رها کنید، یک روز واقعیت را می‌گویم

سکوت ستاره مغضوب اینتر شکست: بحث خیانت نبود!

روملو لوکاکو می‌گوید امسال تابستان در جنجال ناشی از شایعات انتقالش به یوونتوس از شدت عصبانیت به حد انفجار رسیده بود. او می‌گوید گروهی می‌خواستند اعتبارش در اینتر را از بین ببرند.

سکوت ستاره مغضوب اینتر شکست: بحث خیانت نبود!

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو امسال تابستان روزهایی پرهیاهو را پشت سر گذاشت. او که بازیکن چلسی بود به صورت قرضی در اینتر بازی می‌کرد ولی ناگهان شایعات متعددی درباره مقصد احتمالی او منتشر شد که به جنجال‌هایی گسترده در فوتبال ایتالیا دامن زد.

لوکاکو در نهایت راهی تیم ژوزه مورینیو شد و در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی از چلسی در رم توپ می‌زند. در شروع تابستان اولین شایعات حاکی بود اینتر قصد دارد لوکاکو را به صورت دائمی خریداری کند. این مهاجم بلژیکی در رسیدن اینتر به فینال چمپیونزلیگ فصل گذشته نقش مهمی داشت و گفته می‌شد نراتزوری می‌خواهد با دائمی کردن او به ستاره بلژیکی پاداش بدهد.

اما بعد گزارش‌هایی متعددی در ایتالیا منتشر شد که مدعی بود لوکاکو ناگهان به اینتر پشت کرده و شروع به مذاکره با حریف سنتی‌اش یوونتوس کرده است. خصومت شدید بین اینتر و یوونتوی در ایتالیا باعث شد هواداران نراتزوری حملات گسترده‌ای به لوکاکو کرده و به او لقب خائن بزرگ بدهد.

1938749

لوکاکو امروز در مصاحبه‌ای درباره روزهای دشوارش در تابستان صحبت کرد و گفت:" همه حرف‌هایی که درباره من و یک باشگاه خاص درست کردند دروغ بود. اصلا با هیچ منطقی جور درنمی‌آمد و نمی‌دانم بعضی‌ها چطور آن حرف‌ها را قبول می‌کردند". با اینکه لوکاکو از باشگاه مورد نظرش اسم نبرد ولی مشخص است او یوونتوس را مد نظر دارد.

ستاره بلژیکی در ادامه گفت:" می‌دانید مزخرف‌ترین چیزی که خواندم چه بود؟ اینکه عمدا و برای اینکه اینتر را تحت فشار بگذارم به آنها گفته‌ام می‌خواهم به یک باشگاه خاص بروم. این واقعا چرند بود. خیلی‌‌ها که با من غریبه بودند و هیچ اطلاعی از واقعیت نداشتند خیلی مایل بودند از طرف من صحبت کنند. من آدم صریحی هستم و بالاخره روزی حرف خواهم زد. اگر بگویم امسال تابستان واقعا چه گذشت همه از تعجب خشک‌تان می‌زند. لحظاتی بود که داشتم از عصبانیت منفجر می‌شدم. اگر پنج سال پیش بود حتما از خجالت‌شان درمی‌آمدم ولی حالا به این نتیجه رسیدم که ارزش وقت و انرژی تلف کردن را ندارند. وقت آن بود که سکوت کنم و روی خودم کار کنم. تمرکز من حالا فقط روی چیزی است که خوب بلدم: فوتبال بازی کردن".

دیدگاه‌ها