کد خبر : 1971948 | 19 مهر 1402 ساعت 18:39 | 41.2K بازدید | 13 دیدگاه

رسمی: اینزاگی سرمربی سالرنیتانا شد

باشگا سالرنیتانا اعلام کرد فیلیپو اینزاگی را به عنوان سرمربی خود منصوب کرده است. او جانشین پائولو سوسا می‌شود که در روزهای گذشته اخراج شده بود.

رسمی: اینزاگی سرمربی سالرنیتانا شد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپو اینزاگی از این پس مثل برادرش سیمونه در سری آ مربی‌گری خواهد کرد. دو برادر ایتالیایی که سالها پیش به عنوان فوتبالیست در این لیگ می‌درخشیدند حالا در دو باشگاه مختلف به عنوان سرمربی رقیب خواهند بود.

امروز باشگاه سالرنیتانا رسما اعلام کرد فیلیپو اینزاگی را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام کرده است. سالرنیتانا هفته گذشته بعد از شکست 3-0 مقابل مونزا سرمربی سابق خود پائولو سوسا را اخراج کرد.

در بیانیه سالرنیتانا که در سایت باشگاه منتشر شده چنین آمده است:" باشگاه سالرنیتانا از زحمات پائولو سوسا که مربی‌گری ما را بر عهده داشت تشکر کرده و برای او آرزوی موفقیت می‌کند. ما در عین حال اعلام می‌کنیم که با آقای فیلیپو اینزاگی به توافق کامل رسیدیم و او با امضای قراردادی هدایت سالرنیتانا را بر عهده گرفت".

1938767

پیپو اینزاگی بعد از امضای قرارداد با سالرنیتانا در صحبتهایی با سایت باشگاه گفت:" از رئیس باشگاه سالرنیتانا و همه اعضای این باشگاه تشکر می‌کنم. وقتی کارم در رجینا در سری B تمام شد می‌خواستم کمی استراحت کنم ولی خیلی زود خسته شدم و حوصله‌ام سر رفت. منتظر بودم تماسی از باشگاهی مناسب دریافت کنم و این اتفاق افتاد. برای سوسا آرزوی موفقیت می‌کنم. سعی می‌کنم این تیم را از سقوط حفظ کنم و مطمئنم می‌توانیم به این هدف برسیم. این قول را به شما می‌دهم که اگر تیمم در میدان نجنگد و نبرد نکند به خانه‌ام برمی‌گردم".

پیپو اینزاگی پیش از این هدایت رجینا در لیگ سری B ایتالیا را بر عهده داشت ولی این باشگاه در ماه آگوست ورشکست شد و اینزاگی از آن زمان بدون تیم بود.

دیدگاه‌ها