کد خبر : 1971968 | 19 مهر 1402 ساعت 20:04 | 5.7K بازدید | 9 دیدگاه

ناکامی نساجی، گل‌گهر و صنعت نفت در مهمانی!

سه تیم مهمان در هفته هفتم لیگ برتر موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود نشدند.

ناکامی نساجی، گل‌گهر و صنعت نفت در مهمانی!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته هفتم لیگ برتر در حالی طی روزهای پنج‌شنبه تا یکشنبه گذشته پیگیری شد که در پنج مسابقه ابتدایی از هشت دیدار انجام شده، تمام تیم‌های مهمان موفق به کسب پیروزی در زمین حریفان خود شدند ولی در این بین سه تیم هم نتوانستند به مورد شگفت‌انگیز هفته ادامه بدهند و یک اتفاق تاریخی در صورت برتری همه مهمان‌ها رقم بزنند.

ذوب‌آهن اصفهان نخستین مهمان هفته بود که در زمین حریف خود (شمس‌آذر قزوین) توانست به برتری یک بر صفر دست پیدا کند و پس از آن هم تراکتور تبریز و پیکان تهران توانستند به همین روند ادامه دهند و برنده‌های بیرون از خانه باشند.

1936315

فولاد خوزستان نیز روز جمعه توانست در تهران از سد تیم هوادار عبور کند و استقلال هم با یک گل در خانه مس رفسنجان به پیروزی رسید تا پنج تیم به طور متوالی علی‌رغم مهمانی در این هفته، سه امتیاز کامل را به دست بیاورند ولی این روند را صنعت نفت آبادان، نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان ادامه ندادند.

1937348

صنعت نفت آبادان کار سختی در جدال با سپاهان داشت و در اصفهان مغلوب شد و در روز پایانی هفته هفتم نیز نساجی مازندران برابر ملوان انزلی شکست خورد و در نهایت هم بازی جنجالی بین پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان با برتری سرخ پوشان خاتمه یافت تا 5 مهمان و 3 میزبان در این هفته به پیروزی برسند.

1938807

دیدگاه‌ها