کد خبر : 1971990 | 19 مهر 1402 ساعت 20:54 | 18.5K بازدید | 13 دیدگاه

دلافوئنته به دنبال صعود به یورو

حریف سرسخت است ولی ما اسپانیا هستیم!

لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در آستانه دیدار با اسکاتلند در مقدماتی یورو 2024 از این تیم به عنوان حریفی دشوار یاد کرد و گفت انتظار یک بازی سخت را دارد.

حریف سرسخت است ولی ما اسپانیا هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در روزهای آینده دو بازی مقابل اسکاتلند و نروژ در مقدماتی یورو 2024 برگزار کرده و امیدوار است بعد از این بازی‌ها صعودش به مرحله نهایی رقابت‌ها را قطعی کند.

در حال حاضر اسکاتلند با 15 امتیاز صدرنشین گروه A است و اسپانیا با 9 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. نروژ با 7 امتیاز شاگردان لوئیس دلافوئنته را دنبال می‌کند.

اسپانیا فردا در خانه خود به مصاف اسکاتلند می‌رود. این بازی با توجه به صدرنشین بودن اسکاتلند برای صعود لاروخا از اهمیت زیادی برخوردار است. دلافوئنته امشب در یک نشست خبری درباره شرایط تیم ملی اسپانیا توضیح داد.

1938834

لامینه یامال مصدوم بود، چرا به اردو دعوتش کردید؟
در تیم ملی پروتکل‌هایی وجود دارد که باید رعایت شود. او باید در تستهای پزشکی شرکت می‌کرد. از این گذشته می‌خواستم شخصا با او صحبت کنم. می‌خواهیم و امیدواریم یامال را هر چه زودتر در کمپ تیم ملی ببینیم.

براهیم دیاز و شایعات درباره تصمیم او برای پیوستن به تیم ملی مراکش؟
براهیم فوتبالیستی است که بدون شک می‌تواند به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و بازی کند. او بازیکن خوبی است و درهای لاروخا به رویش باز است. در این باره کسی چیزی به من نگفته. تا جایی که می‌دانم براهیم می‌خواهد برای اسپانیا بازی کند.

1938833

وضعیت آنسو فاتی؟
آنسو خوشحال است و از حضور در اردوی تیم ملی کیف می‌کند. او با ما تمرین می‌کند و از دیدنش خوشحالیم. من با چشمهای بسته به آنسو اعتماد دارم و می‌دانم فوتبالیست بزرگی است. امیدوارم او توانایی‌اش را در باشگاهش هم نشان بدهد.

اهمیت پیروزی مقابل اسکاتلند
اینکه ما بعد از این دو بازی می‌توانیم صعودمان را قطعی کنیم نشان می‌دهد چه بازی‌های مهمی داریم. ما از بازی قبلی با اسکاتلند در گلاسکو درس گرفتیم. اولین نکته‌ای که باید اشاره کنم این است که ما نسبت به آن روز تیمی بهتر و قوی‌تر هستیم. حالا باید این را در زمین ثابت کنیم. اسکاتلند تیم سرسخت و قوی‌ای است و من شک ندارم بازی خیلی دشواری در پیش داریم.

دیدگاه‌ها