کد خبر : 1972007 | 19 مهر 1402 ساعت 21:42 | 54.9K بازدید | 49 دیدگاه

درویش: چرا باید یحیی هزینه جراحی بدهد!

مدیرعامل پرسپولیس به شایعه پرداخت هزینه عمل جراحی علیرضا خدادادی از سوی سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

درویش: چرا باید یحیی هزینه جراحی بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته علیرضا خدادادی سرانجام زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد تا عمل جراحی رباط صلیبی را انجام دهد. این در حالی است که در همان زمان شایعاتی پیرامون پرداخت هزینه این عمل از سوی سرمربی پرسپولیس انجام شده است اما ساعتی بعد خدادادی با انتشار تصویری از خود و رضا درویش، این خبر را تکذیب کرد.

ویدئو: 313331

درویش در این خصوص می‌گوید: وظیفه باشگاه است. مثل اینکه شما بگی پدر خانواده به بچه سر زده خوب ما وظیفه ذاتی اگر کمتر میرسیم گرفتاری بیش از حد  است. دیروز هم وظیفه بود رفتیم ولی خوب متاسفانه این فضا فضای یک عده دنبال سوء استفاده اند دیدیم دیروز مثلاً آقا فلانی هزینه اش را این یکی داده و نه کسی دیگر. به نظرم با این خبر نمیخواستند از آقای گل محمدی دفاع کند بلکه دنبال این بود جوی درست کند.

وی افزود: اصلا آقای گل محمدی چه تعهدی به آقای خدادادی دارد که مثلا ایشان مکلف باشد هزینه درمان را بدهد. همه می‌دانند هیچکس آرامش را به پرسپولیس برنمی‌تابد. عده‌ای دشمن و فرصت طلب هرچیزی که شما اسمش را بگذارید، دنبال حاشیه درست کردن برای پرسپولیس هستند.

او در این باره ادامه داد: اصلا چه فرقی می‌کند پول عمل خدادادی از کجا جور شد. مهم این بود که درمان شود. بعد آخر سرمربی چه تعهدی دارد که مثلا هزینه عمل جراحی را کسی را بدهد. این‌ها متاسفانه دنبال این هستند فضای آلوده ای درست کنند و ما را بهم بیاندازد.

دیدگاه‌ها