کد خبر : 1972010 | 19 مهر 1402 ساعت 21:54 | 9.1K بازدید | 5 دیدگاه

لاتزیو مقابل تیم جهانبخش تماشاگر ندارد!

به دلیل امکان درگیری میان هواداران ایتالیایی و هلندی، هواداران لاتزیو نمی توانند برای بازی مقابل فاینورد به هلند سفر کنند.

لاتزیو مقابل تیم جهانبخش تماشاگر ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم لاتزیو قرار است در چهارچوب مسابقات چمپیونزلیگ 25 اکتبر در هلند در گروهی که اتلتیکو مادرید و سلتیک نیز در آن حضور دارند به مصاف فاینورد برود. معمولا هر کشوری در رقابت های چمپیونزلیگ بین 2 تا 5 هزار بلیت برای تماشاگران تیم میهمان در نظر می گیرد. این تیم اما هیچ یک از هواداران خود را برای حضور در سکوهای خانه حریف نخواهد داشت، زیرا مقامات هلندی تصمیم گرفته اند به دلیل نگرانی های امنیتی حضور هواداران لاتزیو را در این بازی ممنوع کنند.

این در حالی است که مقامات ایتالیایی هم قبلاً اعلام کرده بودند که هواداران فاینورد اجازه ندارند برای بازی برگشت در 7 نوامبر به رم بیایند. این محرومیت ها به دلیل مشکلات جدی در گذشته و سابقه درگیری هوادارن هلندی و ایتالیایی وضع شده اند، به خصوص در سال 2015 که هواداران فاینورد در پیاتزا دی اسپانیا شورش کردند و میلیون ها دلار خسارت به فواره تاریخی بارکاچیا وارد کردند.

1938871

فاینورد پیش از این فصل گذشته در لیگ اروپا به مصاف رم رفت و هوادارانش به دلیل این همین موارد از حضور در این مسابقات محروم شدند. البته اغلب این درگیری ها در خاک ایتالیا اتفاق افتاده است و علت این محرومیت از جانب تیم هلندی یا یک اقدام پیشگیرانه و یا یک حرکت تلافی جویانه به خاطر محرومیت های قبلی طرفداران تیم خودی است.

دیدگاه‌ها