کد خبر : 1972029 | 19 مهر 1402 ساعت 23:34 | 15.8K بازدید | 20 دیدگاه

ایتالیا در حد میزبانی یورو نیست!

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، بعد از بازدید از کمپ تمرینی جدید فیورنتینا اعتراف کرد که سطح زیرساخت های فوتبال ایتالیا "بسیار ضعیف" است و برای میزبانی یورو 2032 مناسب نیست.

ایتالیا در حد میزبانی یورو نیست!

به گزارش "ورزش سه"، چفرین امروز در فلورانس بود، ابتدا برای بازدید از کمپ تمرینی ایتالیا در کوورسیانو، سپس برای شرکت در افتتاحیه پارک جدید ویولا به آنجا رفت.

چفرین به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "این احتمالاً زیباترین مرکز تمرینی است که من دیده ام و باور کنید که کمپ های زیادی دیده ام. با این حال، وضعیت کلی در ایتالیا با استادیوم‌ها بسیار نامناسب است و حتی اخباری مبنی بر میزبانی مشترک آنها در یورو به همراه ترکیه برای جام ملت‌های اروپا در سال 2032 باعث نشده که این کشور برای رفع نواقصش عجله کنند. زیرساخت های ایتالیا، در مقایسه با سطح فوتبال و وسعت کشور، بسیار ضعیف است. البته من خوشبین هستم، اما فکر می کنم دولت باید در نهایت سرمایه گذاری در زیرساخت ها را آغاز کند. اگر کشور شما اصولاً به فوتبال و ورزش علاقه زیادی دارد، باید کارهای بیشتری انجام دهد. در حال حاضر، ما فقط امیدواریم که همه چیز تا آن زمان خوب باشد."

1938911

در واقع، ایتالیا در ابتدا قرار بود میزبانی مسابقات را به تنهایی پیشنهاد دهد، اما به دلیل همین نواقص مجبور شد آن را با ترکیه به اشتراک بگذارد، بنابراین در هر کشور پنج استادیوم برای بازی ها وجود خواهد داشت.

ایتالیا هنوز تایید نکرده است که از کدام پنج استادیوم برای میزبانی مسابقات یورو 2032 استفاده می شود، اما حداقل دو مورد از آنها نیاز به بازسازی اساسی دارند تا کاملاً برای این رویدادها آماده شوند.

دیدگاه‌ها