کد خبر : 1972066 | 20 مهر 1402 ساعت 08:23 | 44.6K بازدید | 25 دیدگاه

نارضایتی در یونایتد: به خاطر این دو بازیکن می‌رویم!

کارکنان منچستر یونایتد به‌ دلیل ناتوانی باشگاه در رسیدگی به پرونده‌ها خشونت خانگی میسون گرینوود و آنتونی، از شغل‌شان ناامید شده‌اند و به دنبال شغل جایگزین هستند.

نارضایتی در یونایتد: به خاطر این دو بازیکن می‌رویم!

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرینوود، در اکتبر ۲۰۲۲، به خشونت خانگی و تلاش برای آسیب زدن به نامزدش متهم شد. پس از مدتی اتهامات لغو شدند و گرینوود به صورت قرضی به ختافه فرستاده شد. ماه گذشته هم مشخص شد که آنتونی به حمله به نامزد سابقش متهم شده است و تحت تحقیقات پلیس قرار دارد. این وینگر برزیلی ابتدا یک دوره مرخصی با حقوق کامل توسط یونایتد دریافت کرد اما سپس به باشگاه بازگشت.

1938970

پس از این موضوعات رسانه‌ها و هواداران از منچستر به دلیل ناتوانی در تصمیم‌گیری و عدم قصاوت قاطع انتقاد کردند. حالا رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که برخی از کارکنان باشگاه منچستر یونایتد، پس از عملکرد ضعیف این باشگاه در مدیریت پرونده‌های خشونت خانگی میسون گرینوود و آنتونی و تصمیمات ناکارآمد، به فکر استعفا و در جستجوی شغل جدید هستند‌.

1938972

این کارمندان معتقدند که باورهای شخصی آنها با ادامه کار در یونایتد پس از این سوء مدیریت در تضاد است. آنها فکر می‌کنند که یونایتد می‌خواست راه را برای بازگشت گرینوود هموار کند.

با وجود اینکه یونایتد تایید کرد که پس از تکمیل تحقیقات داخلی خود در مورد اتهامات، روابط خود را با گرینوود قطع کرده است، در میان برخی از کارکنان این باور وجود دارد که یونایتد مجبور شد پس از علنی شدن طرح اولیه و تصمیمش برای بازگشت گرینوود، به دلیل انتقادات هواداران او را به ختافه بفرستد. یونایتد همچنین به سرپوش گذاشتن روی اتهامات مربوط به حمله آنتونی به نامزد سابقش متهم شده است، ادعاهایی که باشگاه آنها را کاملا رد کرده است.

1938971

 

دیدگاه‌ها