کد خبر : 1972078 | 20 مهر 1402 ساعت 03:25 | 24.3K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره جدید تحت فشار: به هیچ دردی نمی‌خوری!

لوئیس ساها، ستاره سابق منچستریونایتد، به شدت از عملکرد میسون مونت در این تیم انتقاد کرد.

ستاره جدید تحت فشار: به هیچ دردی نمی‌خوری!

به گزارش "ورزش سه"، مونت در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال با قراردادی به ارزش ۷۰ میلیون یورو از چلسی به منچستریونایتد پیوست و امیدوار بود که خیلی زود به ستاره این تیم تبدیل شود.

با این حال، شرایط نه چندان خوب یونایتد روی عملکرد این بازیکن هم تاثیر گذاشته و باعث شده که او هم نتواند توانایی‌هایش را در تیم اریک تن‌هاخ به خوبی به نمایش بگذارد و هدف انتقادات زیادی قرار بگیرد.

ساها در گفتگو با خبرنگاران درباره این خرید جدید یونایتد اظهار داشت:" منچستریونایتد برای خلق موقعیت روی یک یا دو بازیکن حساب کرده است و من هنوز درخشش خاصی از مونت در میدان برای این تیم ندیده‌ام.

1905565

او خلاقیتی نداشته که دیده شود. ندیدم که هیچ دوندگی مثبتی در زمین برابر برنتفورد داشته باشد. زمانبندی‌اش هم بد بود و با ارائه چنین سبک فوتبالی نخواهد توانست فرصتی برای تیمش ایجاد کند و به کار آنها بیاید.

فکر می‌کنم مونت می‌تواند عملکرد خیلی بهتری داشته باشد اما معتقد هستم که قیمت پرداخت شده برای خریدش خیلی زیاد بود. او توانسته انتظارات را نسبت به این قیمت برآورده کند و من می‌بینم که کاسمیرو بسیار هجومی‌تر از او بازی می‌کند. گفتن این حرف دیوانه‌کننده است اما حقیقت دارد."

دیدگاه‌ها