کد خبر : 1972114 | 20 مهر 1402 ساعت 12:37 | 23.3K بازدید | 32 دیدگاه

مگوایر از رو نمی‌رود: آمارم خیلی خوب است!

هری مگوایر معتقد است علی رغم حملاتی که علیه اش شکل گرفته اند، آمار قابل قبولی داشته است.

مگوایر از رو نمی‌رود: آمارم خیلی خوب است!

به گزارش "ورزش سه"، انتقال هری مگوایر به یونایتد، تجربه موفقی برای هیچ یک از دو طرف نبوده است. او از زمانی که به عنوان گران ترین مدافع جهان به یونایتد پیوست فشارهای زیادی را تحمل کرد و نتوانست در برابر آنها تاب بیاورد و عملکرد ضعیفی را در تیم یونایتد به نمایش گذاشت. او رفته رفته حتی پسرفت هم کرد، به شکلی که در تابستان امسال اریک تن هاخ بازوبند کاپیتانی را از او گرفت و باشگاه هم تلاش خودش را کرد تا او را به فروش برساند. یونایتدها می خواستند پیشنهادی را برای او از باشگاه وستهم بررسی کنند که خود مگوایر با جدایی از یونایتد موافقت نکرد.

در فصل جاری هم او به یک نیمکت نشین کامل تبدیل شده است و تنها در 3 مسابقه وارد زمین شده و تنها یک بازی فیکس بوده است. چیزی که در مورد یک کاپیتان سابق یونایتد بی سابقه است. او با وجود همه این مسائل و حتی بعد از گل به خودی اش در بازی مقابل اسکاتلند، زمانی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، باز هم مورد اعتماد گرت ساوت گیت قرار گرفت و برای فیفادی ماه اکتبر به تیم ملی انگلیس دعوت شد.

او در مصاحبه قبل از شروع بازی‌های انگلیس با مالت و ایتالیا، در پاسخ به خبرنگاران از عملکرد خودش دفاع کرد:" اگر به آمارهای من نگاه کنید همه چیز گویا هستند. من فرصت بازی را آنقدری که دلم میخواست پیدا نکردم اما پیروزی ها در زمانی که بازی کرده ام به صورت قابل توجهی زیاد هستند و من این را در مورد خودم دوست دارم.
البته که می توانم بهتر بشوم، من کار می کنم و به خودم فشار می آورم و مطمئن هستم که فرصت ها برای اثبات خودم پیش خواهند آمد."

دیدگاه‌ها