کد خبر : 1972133 | 20 مهر 1402 ساعت 15:23 | 160.3K بازدید | 120 دیدگاه

پرز مجبور است برای سومین بار به سراغ زیزو برود

بازگشت زیدان به رئال با یک برگ برنده: کیلیان امباپه

ال‌چیرینگیتو مدعی است جانشین کارلو آنچلوتی در رئال مادرید زین‌الدین زیدان خواهد بود ،چرا که مدیران باشگاه معتقدند او با خودش کیلیان امباپه را به رئال خواهد آورد.

بازگشت زیدان به رئال با یک برگ برنده: کیلیان امباپه

به گزارش "ورزش سه"، در اینکه کارلو آنچلوتی تابستان آینده رئال مادرید را ترک می‌کند عملا شکی وجود ندارد. اما سوال اصلی این است: چه کسی جانشین کارلتو روی نیمکت پرخواهان رئال خواهد شد؟

درحالی‌که بیشتر گمانه‌زنی‌ها در حال حاضر حول این محور می‌گردد که ژابی آلونسو، مربی این روزهای لورکوزن، جانشین کارلتو در رئال خواهد بود و گاهی از رائول، اسطوره باشگاه، هم به عنوان گزینه جدی دیگر یاد می‌شود اما برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو امروز مدعی شد جانشین اصلی مد نظر پرز و مدیران رئال کسی نیست جز زین‌الدین زیدان.

1939062

اما علتی که ال‌چیرینگیتو برای این ادعای خود مطرح می‌کند هم جالب است. کیلیان امباپه قرار است نقشی تعیین‌کننده در تعیین سرمربی بعدی رئال داشته باشد و به خاطر او است که پرز بار دیگر متوجه مربی‌ای شده که دو دوره سابقه کار با او را داشته است.

1939064

زیدان اولین بار از 2016 تا 2018 هدایت رئال را بر عهده داشت و بعد از ترک باشگاه بار دیگر به برنابئو برگشت تا از 2019 تا 2021 این تیم را هدایت کند. زیدان علاقه زیادی داشت که مربی تیم ملی کشورش بشود اما عملکرد خوب فرانسه در جام جهانی قطر و تمدید قرارداد فدراسیون با دیدیه دشان مانع از رسیدن او به خواسته‌اش شد. با اینکه امسال تابستان از زیدان به عنوان گزینه هدایت منچستریونایتد یاد شده بود و حالا که اریک تن‌هاخ تحت فشار قرار دارد ممکن است شیاطین سرخ بار دیگر به سراغ زیزو بروند ولی اسطوره فرانسوی تا کنون به همه پیشنهادها بی‌اعتنایی کرده است.

ال‌چیرینگیتو می‌گوید فلورنتینو پرز به این نتیجه رسیده که زیدان تنها کسی است که می‌تواند تابستان آینده کیلیان امباپه را متقاعد کند که بدون دردسر و جنجال راهی رئال مادرید شده و به عنوان بازیکن آزاد پیراهن این تیم را به تن کند. از سوی دیگر مدیران رئال معتقدند زیدان آشنایی کامل با باشگاه دارد و به زمانی قابل توجه برای جا افتادن در رئال نیاز نخواهد داشت.

1939065

در بازی شنبه این هفته رئال مادرید که مقابل اوساسونا در برنابئو برگزار و با پیروزی 4-0 رئال به پایان رسید تصاویری از حضور زین‌الدین زیدان در ورزشگاه خانگی باشگاه سابقش منتشر شد. انتشار این خبر در روز جاری هواداران رئال را به یاد تصویر این هفته زیدان در برنابئو انداخته است. عده‌ای از هواداران در شبکه‌های اجتماعی می‌پرسند آیا سفر زیزو به مادرید در این هفته برای دیدارهایی غیررسمی با فلورنتینو پرز بوده است؟

دیدگاه‌ها