کد خبر : 1972184 | 20 مهر 1402 ساعت 20:10 | 26.4K بازدید | 21 دیدگاه

ستاره انگلیسی مژدگانی ندهد به زندان می‌افتد!

دنیل استوریج، ملی‌پوش سابق انگلیس، به دلیل عدم پرداخت مژدگانی به شخصی که سگ گمشده‌اش را پیدا کرده بود با حکم دستگیری مواجه شده است.

ستاره انگلیسی مژدگانی ندهد به زندان می‌افتد!

به گزارش "ورزش سه"، دنیل استوریج، مهاجم سابق لیورپول و مهاجم سابق تیم ملی انگلیس، با شرایطی عجیب مواجه شده است.

در تابستان 2019 سگ خانگی استوریج گم شد و او با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی وعده داد به هر کس در پیدا شدن سگش کمک کند مژدگانی 30هزار دلاری پرداخت خواهد کرد. حالا شخصی مدعی شده در پیدا شدن سگ استوریج نقشی کلیدی بازی کرده و این ستاره سابق انگلیسی از پرداخت مژدگانی به او خودداری می‌کند.

این شخص که از استوریج به دادگاه شکایت کرده یک رپر آمریکایی به نام فاستر واشنگتن است. او علیه استوریج به دادگاه شکایت کرده و در دسامبر 2021 دادگاهی در شهر لس‌آنجلس حکم داد که دنیل استوریج باید مبلغ 30هزار دلار به شاکی‌اش پرداخت کند.

1939184

استوریج اما با وجود حکم دادگاه از پرداخت این مبلغ شانه خالی کرده و امروز شاکی او برای جلب ستاره سابق انگلیس از دادگاه حکم جلب گرفته است. به این ترتیب مهاجم سابق لیورپول یا باید مژدگانی وعده داده شده 30هزار دلاری را پرداخت کند یا ممکن است به زندان برود.

دادگاه لس‌آنجلس ماه گذشته از استوریج دعوت کرده بود تا به آمریکا رفته و در صورتی که از نظر مالی با مشکل مواجه است این موضوع را به اطلاع قاضی برساند. ولی با خودداری او از حضور در دادگاه در شهر لس‌آنجلس حکم جلب استوریج صادر شده است. او اگر مژدگانی وعده داده شده را پرداخت نکند به محض ورود به خاک آمریکا جلب شده و به زندان می‌افتد.

دیدگاه‌ها