کد خبر : 1972190 | 20 مهر 1402 ساعت 20:56 | 40.2K بازدید | 8 دیدگاه

روسیه می‌خواهد دروازه‌بان ایتالیا را بدزدد

در حالی که ایوان پروودل، دروازه‌بان لاتزیو، مجبور شد به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی ایتالیا خارج شود، ایجنت او به روسیه هشدار داده است که تلاش آنها برای جذب او به دلیل سابقه خانوادگی با شکست مواجه خواهد شد.

روسیه می‌خواهد دروازه‌بان ایتالیا را بدزدد

به گزارش "ورزش سه"، ایوان پروودل، دروازه‌بان لاتزیو، از فصل گذشته که به لاتزیو پیوست، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و در پایان فصل هم به عنوان بهترین دروازه‌بان سری A انتخاب شد. او همچنین در این فصل و در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، زمانی که تیمش از اتلتیکو مادرید با نتیجه یک بر صفر عقب بود، در ثانیه‌های پایانی توانست گل مساوی تیمش را به ثمر برساند.

1939195

مادر او روس و پدرش ایتالیایی است، بنابراین از نظر تئوری او برای دعوت شدن به تیم ملی روسیه و بازی برای آنها مشکل و مانعی نخواهد داشت. اخیرا نیز ویتالی کافانوف، مربی دروازه‌بانان روسیه، در اظهاراتش در اسپورت اکسپرس اعلام کرد که او را دنبال می‌کنند: «ما بازی‌های ایوان را دنبال می‌کنیم. می‌دانیم که او یک گل هم به ثمر رساند، اما از اینکه او حاضر به صحبت با ما نشد، ناامید شدیم. من از فدراسیونمان خواستم که با او تماس بگیرد، اما او گفت که نمی‌خواهد با کسی از روسیه صحبت کند.»

جدا از اینکه روسیه در حال حاضر به دلیل جنگ اوکراین اجازه بازی در بازی‌های بین المللی را ندارد، مدیر برنامه‌های پروودل اصرار دارد که او حتی اگر بخواهد نمی‌تواند برای کشور محل تولد مادرش بازی کند. جیووانی راوا در این باره گفت: «پروودل نمی‌تواند برای روسیه بازی کند. به همان دلیل که نمی‌تواند برای فرانسه، برزیل یا پرتغال بازی کند و دلیل آن این است که او تابعیت این کشورها را ندارد. او فقط تابعیت ایتالیا را دارد. شاید کافانوف این را نداند.»

1939196

دیدگاه‌ها