کد خبر : 1972211 | 20 مهر 1402 ساعت 23:14 | 30.6K بازدید | 63 دیدگاه

بایرن بازیکن پیدا نمی‌کند، به دورتموند دستبرد می‌زند!

طبق گزارش‌ رسانه‌های آلمانی باشگاه بایرن مونیخ علاقه زیادی به خرید گرگور کوبل دروازه‌بان بروسیا دورتموند دارد و می‌خواهد برای جذب او تلاش کند.

بایرن بازیکن پیدا نمی‌کند، به دورتموند دستبرد می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن‌مونیخ در ادامه‌ جستجوهای خود برای پیدا کردن جانشینی طولانی‌‌مدت برای مانوئل نویر، به دروازه‌بان دورتموند رسیده است. گفته می‌شود که درخشش گرگور کوبل در دروازه تیم رقیب، نظر مدیران بایرن را به خود جلب کرده است؛ اما این دروازه‌بان به‌هیچ‌وجه ارزان نخواهد بود.

بر اساس گزارشات منتشرشده، بایرن کوبل را هدف اصلی خود برای پست دروازه‌بانی معرفی کرده است. تیم مونیخی انتظار دارد مانوئل نویر، دروازه‌بان افسانه‌ای خود پس از فیفا دی به میادین بازگردد. نویر در دسامبر گذشته از ناحیه ساق پا دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد. با این حال، او در حال حاضر ۳۷ ساله است. علاوه بر این، قرارداد این دروازه‌بان کهنه‌کار در تابستان به پایان می‌رسد و مشخص نیست که می‌تواند به سطح قبلی خود بازگردد و قراردادش را تمدید کند یا خیر.

1939237

در هر صورت و بدون توجه به فرم نویر، بایرن باید برنامه‌ریزی کند که بعد از دوران نویر به سراغ چه کسی برود.

فعلاً تنور شایعات علاقه این تیم به کوبل داغ است. گفته می‌شود که تماس‌ها با نمایندگان بازیکن برقرار شده است. با توجه به درخشش کوبل و اینکه او قراردادش را اخیراً تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرده، رسانه‌ها قیمت او و مبلغ درخواستی دورتموند را ۷۰ تا ۸۰ میلیون یورو تخمین زده‌اند.

دیدگاه‌ها