کد خبر : 1972217 | 21 مهر 1402 ساعت 00:29 | 9.7K بازدید | 18 دیدگاه

اسپانیا 2-0 اسکاتلند: انتقام در سویا

اسپانیا با نتیجه 2-0 اسکاتلند را در مرحله مقدماتی یورو 2024 شکست داد.

اسپانیا 2-0 اسکاتلند: انتقام در سویا

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و اسکاتلند در گروه A مقدماتی یورو 2024 امشب به میزبانی ورزشگاه دلا کارتوخا سویا به مصاف هم رفتند.

ویدئو: 313397

رویارویی دو تیم با لحظات خاصی همراه بود و تلاش داشتند که با ارائه‌ بازی هجومی عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

1939252

در همان دقیقه اول بازی فران تورس موقعیت خوبی داشت تا در فرصت تک به تک گلزنی کند اما ضربه او بی‌دقت بود و در چارچوب جایی نداشت.

نیمه اول این بازی تقریبا برابر دنبال شد و حتی اسپانیا این شانس را داشت که از حریف پیش بیفتد، اما آلوارو موراتا چندان خوش شانس نبود که نامش را در نیمه نخست به عنوان اولین گلزن بازی ثبت کند.

1939253

او روی ارسال دنی کارواخال موفق به گلزنی شد اما به دلیل اینکه در موقعیت آفساید قرار داشت، کمک داور گل را مردود اعلام کرد.

اسکاتلند در نیمه اول اندی رابرتسون را پس از برخورد با اونای سیمون از دست داد و او به دلیل مصدومیت از ناحیه دست راست زمین را ترک کرد. این نیمه با تساوی بدون گل دنبال شد.

در نیمه دوم اسپانیا حملات بیشتری برای گلزنی داشت که راه‌های مختلفی را هم امتحان کرد اما این اسکاتلند بود که روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.

1939254

اسکات مک تامینی روی ضربه ایستگاهی خارج از محوطه جریمه موفق به گلزنی شد اما به دلیل حضور جک مک‌گین در موقعیت آفساید که رو به روی اونای سیمون قرار داشت، گل با بررسی VAR مردود شد.

1939255

این گل انگیزه اسپانیا را افزایش داد تا اینکه آلوارو موراتا بالاخره در دقیقه 73 گلزنی کرد. کاپیتان لاروخا ارسال خسوس ناواس را با ضربه سر شیرجه‌ای به گل تبدیل کرد.

اسپانیا به گل موراتا بسنده نکرد و حملات روی دروازه حریف را ادامه داد تا با اشتباه حریف شرایط گلزنی یک مرتبه دیگر فراهم شود. اشتباه هایسکی در حوالی محوطه جریمه موجب شد تا خوسلو به توپ رسیده و آن را به سمت دروازه بفرستد. اویهان سانچت موفق شد این توپ را با وجود تکل بلند بازیکن حریف از کنار دستان دروازه‌بان عبور داده و به گل تبدیل کند.

1939256

میزبان موفق شد تا پایان بازی برتری خود را حفظ کند تا شکست 2-0 دور رفت مقابل اسکاتلند را جبران کند. اسپانیا با کسب این برد، 12 امتیازی شده و به رتبه دوم جدول گروه صعود کرد. اسکاتلند با 15 امتیاز همچنان در صدر قرار دارد.

دیدگاه‌ها