کد خبر : 1972244 | 21 مهر 1402 ساعت 11:11 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسکالونی: نمی‌خواستم در مورد مسی ریسک کنم

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، پس از برد خفیف مقابل پاراگوئه و حضور در صدر به عنوان تنها تیم ۹ امتیازی، درباره نکاتی از بازی صحبت کرد.

اسکالونی: نمی‌خواستم در مورد مسی ریسک کنم

به گزارش "ورزش سه"، اسکالونی با برد دیشب به رکورد ۱۶ بازی بدون باخت به عنوان سرمربی آرژانتین، مقابل سرمربیان آرژانتینی دیگر شد. او در ۱۶ بازی مقابل مارتینو، گارکا، پکرمن، آلفارو، بریزو، سلیکو، آروبارنا، کاستاس و گارنرو، ۱۲ برد و ۴ مساوی به دست آورده است.

او پس از برد دیشب درباره به دست آوردن سه امتیاز و صدرنشینی گفت: «گاهی رهبری کردن آسان است. آنها همه کارها را خودشان انجام می‌دهند. تماشا می‌کنم و لذت می‌برم.»

او در مورد عملکرد رودریگو دی پائول که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، اظهار نظر کرد: «هر چقدر شما چیزهای بیشتری از دی پائول بخواهید، او کارهای بیشتری در زمین انجام می‌دهد. ما به او نیاز داریم که به محوطه نزدیک‌تر شود و موقعیت‌هایی داشته باشد. امروز ضربه او به تیرک خورد و در هر بازی دو یا سه ضربه از این ضربات را دارد که باید به گل تبدیل شود.»

1939320

سرمربی آرژانتین در مورد نیمکت‌نشینی مسی در بازی امروز گفت: «امروز برای مسی کمی ریسک بود که دقایق بیشتری از حد معمول بازی کند. ما در مورد این مسئله صحبت کردیم و به توافق رسیدیم. عاقلانه بود که این کار را انجام دهیم. ما در روزهای پیش رو صحبت خواهیم کرد و تصمیم خواهیم گرفت که آیا او مقابل پرو بازی کند یا خیر.»

اسکالونی در آخر درباره ترکیب خود و حضور همزمان لائوتارو مارتینز و خولین آلوارز در ترکیب گفت: «در مورد دو مهاجم همزمان در ترکیب خیلی صحبت می‌شود. لائوتارو و خولین دو مهاجم کاملاً متفاوت هستند. اولی مرکزی‌تر است و دومی کمک زیادی به حرکات‌مان در طرفین می‌کند. آنها مکمل یکدیگر هستند. می‌توانید با هم در ترکیب قرارشان دهید. آنها امروز هم یک بازی عالی انجام دادند.»

1939321

دیدگاه‌ها