کد خبر : 1972248 | 21 مهر 1402 ساعت 12:17 | 26.1K بازدید | 26 دیدگاه

خوشبختی آرژانتین با کاپیتان پس از 2026 روز!

اوتامندی پس از 2026 روز موفق شد در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 برای آرژانتین گلزنی کند!

خوشبختی آرژانتین با کاپیتان پس از 2026 روز!

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین به روند پیروزی‌هایش در بازی‌های گذشته خود ادامه داد و توانست در دور سوم از مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026، در استادیوم مونومنتال بوینس آیرس به لطف تک گل کاپیتان خود از سد پاراگوئه عبور کند.

در این دیدار که با حضور ده‌ها هزار هوادار آلبی سلسته برگزار شد، شاگردان لیونل اسکالونی خیلی زود و در همان دقیقه سوم مسابقه توانستند به گل دست پیدا کنند و این برتری را تا پایان حفظ کنند.

1939334

تک گل مسابقه را نیز بازیکنی به ثمر رساند که کمتر کسی انتظار داشت تا او بتواند قفل دروازه میهمان را باز کند. روی ارسال رودریگو دی پائول از روی نقطه کرنر، توپ در تیر دوم به نیکولاس اوتامندی رسید که بدون مزاحم مترصد دریافت توپ بود.

ارسال دی پائول ارتفاع داشت و در شرایطی که توپ هنوز روی هوا بود، اوتامندی با یک شلیک تماشایی توپ را از زیر دستان کارلوس میگل عبور داد و خیلی زود آرژانتین را پیش انداخت.

1939335

اتفاق قابل توجه این دیدار، گلزنی اوتامندی پس از پنج سال و 6 ماه و هفده روز برای آلبی سلسته بود. این بازیکن آخرین بار در ماه مارس سال 2018 و در دیدار دوستانه برابر اسپانیا موفق به گلزنی شده بود و حالا پس از مدت طولانی توانست به ناکامی‌هایش در لباس آرژانتین پایان دهد.

گل تماشایی اوتامندی سبب شد تا تیم اسکالونی از توقف برزیل نهایت استفاده را برده و به صدر جدول رده بندی مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی صعود کند.

دیدگاه‌ها