کد خبر : 1972251 | 21 مهر 1402 ساعت 12:39 | 9.5K بازدید | 8 دیدگاه

بدبیاری‌های یوونتوس در فیفا دی هم ادامه دارد

دانیلو، کاپیتان یوونتوس، در جریان بازی برزیل در مقدماتی جام جهانی مقابل ونزوئلا، به دلیل آسیب دیدگی عضلانی، مجبور به ترک زمین شد.

بدبیاری‌های یوونتوس در فیفا دی هم ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دانیلو مدافع ۳۲ ساله که در تابستان پس از انتقال لئوناردو بونوچی به یونیون برلین، رسما بازوبند کاپیتانی باشگاه یوونتوس را به بازو بست، در این فصل هر دقیقه در دسترس بیانکونری بوده و در هر ۸ بازی این تیم حضور داشته است.

دانیلو در فصل گذشته نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای برای یوونتوس داشت و بیش از ۴۶۰۰ دقیقه در ۵۴ بازی به میدان رفت. او به جز دو مسابقه که به دلیل دریافت کارت زرد و محرومیت بوده، در همه بازی‌ها حضور داشته و مهره‌ای کاملا قابل اعتماد برای ماسمیلیانو آلگری بوده است.

1939341

دیشب برزیل در هفته سوم مرحله مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی، با تساوی یک یک مقابل ونزوئلا متوقف شد، اما از دست دادن پیروزی در دقیقه ۸۵، تنها اتفاق ناگوار برای زردپوشان نبود.

دانیلو در دقیقه ۴۲ بازی صبح امروز پس از آسیب دیدگی عضلانی مجبور شد از زمین خارج شود و جای خود را به یان کوتو داد.

او پس از بازی به رسانه‌ها گفت: «من بدنم را می‌شناسم، به محض اینکه این اتفاق افتاد، می‌دانستم که صدمه دیده‌ام. مقابل اروگوئه حضور نخواهم داشت.»

یوونتوس حالا  در خطر از دست دادن کاپیتان خود برای اولین بازی پس از فیفا دی است. آنها در روز ۲۲ اکتبر در دیداری حساس به مصاف میلان خواهند رفت.

1939342

دیدگاه‌ها