کد خبر : 1972252 | 21 مهر 1402 ساعت 12:49 | 53.5K بازدید | 62 دیدگاه

مقصر آقای درویش است، نه گل‌محمدی

حرف‌های جنجالی رهبری‌فرد در حمایت از یحیی

بهروز رهبری‌فرد معتقد است رضا درویش مقصر اصلی حواشی پرسپولیس در روزهای اخیر بوده است.

حرف‌های جنجالی رهبری‌فرد در حمایت از یحیی

به گزارش ورزش سه، بهروز رهبری‌فرد که برای حضور در یک بازی دوستانه بین منتخب ۹۸ و منتخب آذربایجان به تبریز سفر کرده است، در حاشیه این مسابقه اظهار داشت: خیلی خوشحالم. زمانی که استادیوم و زمینی ساخته می‌شود، ما لذت می‌بریم. امیدوارم در سر تا سر کشور از این استادیوم‌ها ببینیم. امروز هم افتتاحیه این زمین است که آمدیم کنار مردم خوب و خونگرم تبریز باشیم.

او سپس در خصوص استعفای یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: من مدتی قبل مصاحبه کردم و از آقا یحیی دلگیر بودم اما الان از آقا یحیی حمایت می‌کنم. برای ما سربلندی پرسپولیس مهم است، نه شخص. در حال حاضر پرسپولیس نتایج خوبی می‌گیرد و حیف است که کم کاری مدیریت باعث اختلاف تیم شود. آقای درویش و هیئت مدیره باید تلاش‌شان را بیشتر کنند. اگر دنبال این هستیم که این تیم برای قهرمانی آسیا بسته شود و یا قهرمان کشور شود، باید از آن حمایت کنیم.

مدافع سابق پرسپولیس افزود: فکر می‌کنم کم کاری از مدیریت است و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود و آقا یحیی و کادرشان و تیم که به این خوبی نتیجه می‌گیرند، با همین روند ادامه بدهند. حیف است؛ آقای درویش باید از خواب و خوراکت بزنی. اینطور نیست که کسی که مدیرعامل پرسپولیس می‌شود، فقط اسم داشته باشد. تیم پرسپولیس باید همه جوره حمایت شود. فکر می‌کنم کمی از سوی مدیریت کم کاری می‌شود.

رهبری‌فرد در واکنش به اینکه برخی معتقد هستند الان زمان مناسبی برای این تصمیم از سوی یحیی گل‌محمدی نبود، گفت: من این را قبول دارم. هر‌ چیزی یک راه و روشی دارد. اگر ما دم از فوتبال حرفه‌ای می‌زنیم، همه چیز باید حرفه‌ای باشد. تیم فوتبال یک خانواده است و مشکل در آن به وجود می‌آید؛ بنابراین من فکر می‌کنم یحیی باید سربسته‌تر پیش می‌رفت. ناراحتی تمام این اتفاقات برای مردم و هواداران است. شاید آقا یحیی می‌خواست اعتراض کند و مدیریت به خودش بیاید اما خودش می‌داند که هواداران چقدر نگران و دلگیر هستند. یحیی می‌توانست در یک فضای دوستانه‌تر پیش برود‌. البته شاید هم چند بار این اتفاق افتاده و جلسه خصوصی داشتند اما به نتیجه نرسیده‌اند که یحیی گفته چنین حرکتی بزنم تا دگرگونی رخ بدهد.

1938707

او درباره کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان سرخپوشان گفت: من خیلی درگیر قوانین فوتبال نیستم اما یک قانون گذاشته‌اند و احتمالا این باشگاه‌ها سرپیچی کرده‌اند. اینهمه تیم در لیگ است؛ چرا از این دو تیم امتیاز کسر شد؟ احتمالا مشکلاتی داشتند اما این مسائل هم به مدیریت برمی‌گردد. اگر به شما دستورالعملی‌ می‌دهند، اطاعت کنید. قانون است. مگر می‌شود چون من فلان کس هستم، از چراغ قرمز رد شوم؟ ما به ریش گرو گذاشتن عادت کرده‌ایم. قانون را رعایت کنید که این اتفاق رخ ندهد. به خدا خوب نیست‌. الان سپاهان اینهمه زحمت کشیده بود و یا پرسپولیس بعد این همه زحمت یک امتیاز را از دست داد. این هم به نامدیریتی مدیران باشگاه برمی‌گردد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا بعد از حاشیه‌هایی که پیرامون مصاحبه‌اش رخ داد، با گل‌محمدی صحبت کرده است، گفت: بله، من به او گفتم و خودش هم قبول کرد. آدم گاهی عصبانی می‌شود و صحبت‌هایی می‌کند اما بعد از آن با خودش صحبت کردم. الان هم اگر از یحیی حمایت می‌کنم، به خاطر صحبت‌هایم با او نیست. من می‌دانم که صلاح من و هواداران این است که تیم موفق باشد. آقای درویش و آقای گل‌محمدی جای خودشان هستند اما الان می‌بینیم که تیم ضرر می‌کند و مشکل از مدیریت است.

1894428

رهبری‌فرد در خصوص احتمال جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس گفت: من هم فکر می‌کنم حل می‌شود. بالاخره این مشکلات همیشه پیش می‌آید و زمان ما و قبل از ما هم بوده است. از این قهرها و اعتصاب‌ها داشتیم اما همه چیز به خوبی و خوشی تمام شده است. من امیدوارم و از آقا یحیی هم خواهش می‌کنم که در این مقطع تیم را تنها نگذارد اما اگر هم به این نتیجه رسید که قطع همکاری کند، یک روز هم بدون مربی ماندن پرسپولیس صلاح نیست.

بازیکن سابق تیم ملی ایران درباره غیبت خداداد عزیزی در بازی دوستانه امروز گفت: ما موسسه‌ای به نام ملی‌پوشان ۹۸ داریم که خداداد همه جا همراه ما بود اما الان درگیر تیم ملی است. اگر اینطور نبود، الان اولین نفر اینجا حاضر می‌شد.

رهبری‌فرد در پایان درباره شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت‌ها اظهار داشت: خیلی سخت است. من کاری به مربی ایرانی و خارجی و کی‌روش و قلعه‌نویی ندارم اما با پیشرفتی که تیم‌هایی مثل ژاپن و عربستان و کره و قطر و حتی استرالیا در آسیا کرده‌اند، نتیجه‌گیری خیلی سخت است اما ایرانی‌ها همیشه از کار ناممکن، ممکن می‌سازند. امیدوارم در جام ملت‌ها هم غرور ایرانی باعث شود جزو فینالیست‌ها باشیم‌.

دیدگاه‌ها