کد خبر : 1972253 | 21 مهر 1402 ساعت 12:51 | 21.5K بازدید | 7 دیدگاه

یک شیلیائی در لباس ونزوئلا، برزیل را ساکت کرد!

قیچی برگردان یک بازیکن شیلیائی الاصل، تساوی ارزشمندی را برای ونزوئلا در خاک برزیل رقم زد.

یک شیلیائی در لباس ونزوئلا، برزیل را ساکت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یک قیچی برگردان تماشایی درست در لحظاتی که کسی فکرش را نمی کرد، یک امتیاز طلایی را به شکلی حماسی برای ونزوئلا به ارمغان آورد تا شاگردان فرناندو باتیستا ورزشگاه آرنا پانتانال در کویابا را با دست خالی ترک نکنند.

ادوارد بلو که تاکنون در سه کشور ونزوئلا، شیلی و مکزیک برای سه تیم باشگاهی به میدان رفته، شاید تا به اینجای مسابقات مقدماتی آمریکای جنوبی، بهترین گل را به ثمر رسانده باشد. بازیکنی که رگه‌های شیلیایی نیز دارد، در دقیقه 85 ادرسون را به زانو درآورد.

پس از گل گابریل در دقیقه 50، به نظر می‌رسید که غرور بر بازیکنان سلسائو حاکم شده بود. آنها ضربات ایستگاهی متعددی را از دست دادند، وینیسیوس بیشتر به فکر تک روی بود، ریچارلیسون در محوطه جریمه کم رنگ شده بود و رودریگو خطر چندانی را به روی دروازه حریف خلق نکرد.

1939344

ونزوئلا برای باز کردن دروازه میزبان قدرتمند جسارت به خرج داد و حتی می‌توانست توسط ویلکر آنجل به گل برسد ولی ادرسون با نوک انگشتانش، توپ را راهی کرنر کرد.

ورود ادوارد بلو به بازی در دقیقه 79، سرنوشت بازی را تغییر داد. پس از گذشت فقط 6 دقیقه از زمان حضور او در زمین مسابقه، این بازیکن 28 ساله، آرنا پانتانال را غرق در سکوت کرد.

جفرسون ساوارینو با یک ارسال سنجیده به روی دروازه، ادوارد بلو را صاحب موقعیت کرد و او نیز با یک قیچی برگردان تماشایی، دروازه برزیل را در شرایطی باز کرد که ادرسون تنها توانست چالش مانکن را اجرا کند.

گل ادوارد بلو پس از دیدار مقدماتی جام جهانی 2010، یک تساوی حماسی دیگر را برای ونزوئلا در خاک برزیل خلق کرد تا شاگردان فرناندو باتیستا با چهار امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها