کد خبر : 1972269 | 21 مهر 1402 ساعت 14:11 | 18.7K بازدید | 6 دیدگاه

جاه‌طلبی موراتا

می‌خواهم رکورد گلزنی اسپانیا را بشکنم

آلوارو موراتا روی دور گلزنی است و در تیم ملی اسپانیا نیز یک گل تعیین کننده به اسکاتلند زد و سپس گفت که هدفی بلندپروازانه دارد.

می‌خواهم رکورد گلزنی اسپانیا را بشکنم

به گزارش "ورزش سه"، کار اسپانیا برابر اسکاتلند گره خورده بود ولی آلوارو موراتا با ضربه سر دقیقه 74 خود روی سانتر خسوس ناواس توانست لاروخا را پیش بیندازد و در دقایق پایانی اسپانیا به گل دوم نیز رسید تا پرونده بازی را به سود خود ببندد. این برد برای اسپانیا در راه رسیدن به صدر جدول گروه حیاتی بود و البته برای رسیدن به این رتبه باید یک برد دیگر نیز کسب کند.

1939376

موراتا حالا در تیم ملی اسپانیا 34 گله است و با یک گل دیگر به رکورد داوید سیلوا می‌رسد ولی برای رکوردشکنی باید 26 گل دیگر بزند تا از داوید ویا عبور کند.

موراتا در این رابطه گفت: «خیلی خوشحالم که روند گلزنی‌هایم ادامه پیدا کرد ولی مهم‌تر از هر چیزی پیروزی بود نه گلزنی من. در تیم ملی هستم تا با گل‌هایم کمک کنم برنده شویم. اگر من گل نمی‌زدم، یکی دیگر گل می‌زد. از فردا باید به بازی با نروژ فکر کنیم. رکورد گلزنی؟ هنوز خیلی مانده ولی قطعا دوست دارم بهترین گلزن تاریخ تیم ملی شوم.»

1939375

موراتا ادامه داد: «بازی موقعیت‌های زیادی نداشت چون حریف سخت دفاع می‌کرد. یک ضربه من هم به تیر خورد و بدشانش بودم. مهم برد بود و کسب سه امتیاز خانگی. اسکاتلند واقعا حریف سختی بود و به خصوص از نظر بدنی قدرتمند بودند. برد ارزشمندی کسب کردیم.»

دیدگاه‌ها