کد خبر : 1972277 | 21 مهر 1402 ساعت 14:40 | 47.9K بازدید | 76 دیدگاه

اسطوره یونایتد:

هرگز بهتر از جود بلینگام در فوتبال ندیده‌ام!

پل اسکولز گفت که با توجه به سن اندک جود بلینگام و درخشش او در رئال، او بهترین بازیکنی است که در فوتبال دیده است.

هرگز بهتر از جود بلینگام در فوتبال ندیده‌ام!

به گزارش " ورزش سه"، درخشش زودهنگام جود بلینگام را حتی خوشبین‌ترین هواداران رئال نیز تصور نمی‌کردند. ستاره انگلیسی انگار سال‌هاست برای رئال بازی می‌کند و به سرعت توانسته خودش را با تیم وفق بدهد. او در 10 بازی رسمی برای رئال 10 گل زده و نقش اصلی را در صدرنشینی کهکشانی‌ها در لالیگا و لیگ قهرمانان داشته است. بسیاری معتقدند او اکنون بهترین بازیکن دنیاست.

1939387

پل اسکولز، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد، حتی پا را فراتر گذاشت و گفت بهتر از او در فوتبال ندیده است.

اسکولز در ستایش از بلینگام به "تی ان تی اسپورتس" گفت: «من فکر می‌کنم جود بلینگام با توجه به سن و دستاوردهایش در دوران کوتاه حرفه‌ای، بهترین بازیکنی باشد که دیده‌ایم. او از بیرمنگام شروع کرد و سپس تصمیم گرفت به بروسیا دورتموند برود، که انتخاب مناسبی برای او بود. رفتن به رئال یک حرکت واقعا شجاعانه برای او بود، اما او پسری با انگیزه و مصمم با استعداد بالاست و به نظر می‌رسد هیچ چیز او را نگران نمی‌کند. او به یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان یعنی رئال مادرید رفته است و انگار دارد برای بیرمنگام بازی می‌کند. او واقعا بازیکنی متفاوت با سایرین است. برایم سخت است که او را با کسی مقایسه کنم، او در حال حاضر به تنهایی برجسته‌ترین در دنیای فوتبال است.»

1937968

اسکولز ادامه داد: «من مطمئن هستم که او با ادامه همین روند به توپ طلا خواهد رسید. آیا او افت می‌کند یا می‌تواند از ریل خارج شود؟ به نظر نمی‌رسد. جود بسیار باهوش و خوش صحبت است و خانواده بزرگی پشت سر او است. هیچ نقطه ضعفی در او نمی‌بینم.
جود می‌تواند تا جایی که می‌خواهد پیش برود و در حال حاضر راهی طولانی را رفته است. او در رئال مادرید است، او می‌تواند قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود. این جاه‌طلبی بزرگ او را نشان می‌دهد و در بهترین باشگاه ممکن برای فتح لیگ قهرمانان نیز بازی می‌کند. رئال از نظر تاریخی همیشه می‌تواند قهرمان این جام شود. من هیچ دلیلی نمی‌بینم که بلینگام نتواند بهترین بازیکن 10 سال آینده فوتبال باشد.»

دیدگاه‌ها