کد خبر : 1972281 | 21 مهر 1402 ساعت 14:55 | 90.6K بازدید | 40 دیدگاه

همه چیز در گروی نتایج پاریس در لیگ قهرمانان

انفجار بمب رئال پس از حذف پی اس جی

اکیپ امروز نوشت که حذف زودهنگام پی اس جی و عملکرد بد این تیم در اروپا باعث خواهد شد کیلیان امباپه به رئال پاسخ مثبت بدهد.

انفجار بمب رئال پس از حذف پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از تابستانی پرتنش در نهایت ماندنی شد و حرف خودش را به کرسی نشاند. او گفته بود تمدید نمی‌کند ولی می‌خواهد تا پایان فصل به قراردادش پایبند بماند. باشگاه که عصبانی شده بود، امباپه را از تمرینات پیش فصل کنار گذاشت ولی با شروع فصل ستاره فرانسوی برگشت و برای پی اس جی به میدان هم رفت؛ هرچند هنوز به فرم سابق خود برنگشته است.

امباپه در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود و هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته اما نشریه اکیپ امروز با انتشار گزارشی ادعا کرد که امباپه در مورد آینده خود بسیار آرام و مطمئن است. 

1939394

طبق این گزارش، او تا زمانی که ماجراجویی پی اس جی در لیگ قهرمانان به پایان نرسد، تصمیم نهایی خود برای تمدید یا جدایی را اعلام نخواهد کرد. در این بین نتایج پی اس جی در لیگ قهرمانان می‌تواند در تصمیم او کاملا تاثیرگذار باشد. اکیپ نوشته که حذف زودهنگام در لیگ قهرمانان باعث می‌شود که این بازیکن فرانسوی به جدایی از پی اس جی و پیوستن به رئال فکر کند. اکیپ اطمینان می‌دهد که باشگاه پاریسی نمی‌خواهد به بازیکنش فشار بیاورد، اما امیدوارند بتوانند او را برای تمدید راضی کنند. طبق این گزارش، تصمیم نهایی امباپه اگر جدایی باشد، پی اس جی به هیچ وجه او را از تیم کنار نمی‌گذارد و بر خلاف تابستان، رابطه دو طرف کاملا خوب و دوستانه شده است.

دیدگاه‌ها