کد خبر : 1972309 | 21 مهر 1402 ساعت 16:28 | 69.4K بازدید | 17 دیدگاه

تلس بی‌توجه به بازی‌های ملی؛

خنده بازیکن النصر به خط خوردن از برزیل (عکس)

مدافع چپ برزیلی النصر بدون توجه به غیبت در لیست تیم ملی مشغول تمرین در باشگاهش است.

خنده بازیکن النصر به خط خوردن از برزیل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الکس تلس که سه سال به اردوهای تیم ملی برزیل دعوت می‌شد و حتی در جام جهانی 2022 نیز در دو مسابقه برای سلسائو به میدان رفت و نمایش خوبی داشت، پس از پیوستن به النصر و یک مصدومیت جزئی در ابتدای فصل، برای دومین اردوی پیاپی به اردوی ملی دعوت نشده است.

این مدافع چپ 30 ساله و سابق اینتر میلان، پورتو، منچستر یونایتد و ... که در تابستان پس از دوران قرضی در سویا اسپانیا به النصر عربستان پیوست، در فیفا دی ژوئن آخرین بازی خود برای تیم ملی برزیل را با حضور تعویضی در جریان شکست چهار بر دو مقابل کامرون انجام داد ولی پس از آن در دو فیفا دی حضور نداشته است.

الکس تلس در آخرین اردوی تیم ملی برزیل که این تیم دو مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل تیم‌های ملی بولیوی و پرو انجام داد، غایب بود تا رنان لودی، مدافع چپ مارسی به جای او در ترکیب سلسائو قرار بگیرد ولی این وضعیت در فیفا دی فعلی نیز برای این ستاره النصر ادامه داشته است.

تلس که در دو هفته ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان جزو فهرست بازیکنان النصر قرار نگرفته و بازیکن جانشین او (محمد قاسم) نیز توانست دروازه سرخ پوشان ایران را باز کند، حالا برای دومین فیفا دی متوالی در فهرست تیم ملی کشورش قرار نگرفته است.

در غیاب الکس تلس، تیم ملی برزیل بامداد امروز جمعه (به وقت ایران) در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ونزوئلا قرار گرفت و به تساوی یک بر یک رسید که گیلهرمه آرنا، مدافع چپ 26 ساله اتلتیکو مینیرو و سابق سویا اسپانیا و آتالانتا ایتالیا در ترکیب اولیه حضور داشت.

تلس در شرایطی که 14 بازیکن النصر به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند، بازهم نامش را در فهرست برزیل ندیده ولی با این وجود با روحیه بالا در تمرینات تیم سعودی تصویرش انتشار پیدا کرد.

دیدگاه‌ها