کد خبر : 1972314 | 21 مهر 1402 ساعت 16:42 | 18K بازدید | 23 دیدگاه

تیم کلینزمن به ژاپن تنه زد؛

کره هم کلید کرده بود چهار گل بزند!

تیم کره‌جنوبی در حضور پرشور تماشاگرانش موفق شد با نتیجه چهار بر صفر تونس را شکست دهد.

کره هم کلید کرده بود چهار گل بزند!

به گزارش ورزش سه، با گذشت ده دقیقه از نیمه دوم ورزشگاه جام جهانی سئول ساکت بود تا اینکه لی کانگ، ستاره ۲۲ ساله تیم ملی کره که در پاری سن ژرمن بازی می‌کند، قبل از زدن یک ضربه آزاد از روی قوس محوطه جریمه از سمت راست به دروازه خیره شده بود. کانگ که محتاط به نظر می‌رسید، با درآمدن صدای سوت با پای چپ ضربه‌ای مهلک را به سمت دروازه تونس زد و اولین گل تیم ملی کره در بازی دوستانه مقابل تونس به ثبت رسید.

این پایان کار نبود. دو دقیقه بعد و در حالی که هنوز هیجانات گل اول فروکش نکرده بود، لی کانگ این بار توپ را در محوطه جریمه گرفت و در حالی که مدافعان تونس بازوهایش را گرفته بودند، آنها را پشت سر گذاشت و ضربه‌ای به سمت راست دروازه زد. این یک لحظه باشکوه برای او بود؛ زمانی که اولین و دومین گل ملی او در یک مسابقه و در فاصله دو دقیقه به ثبت رسید.

1939442

تیم ملی کره با هدایت یورگن کلینزمن ۵۹ ساله در نیمه اول بدون گل از زمین بیرون آمده بود و بیم آن وجود داشت که تیم حریف برای شاگردان کلینزمن ایجاد مشکل کند و دوباره انتقادات علیه کره بالا بگیرد.

بازی کره و تونس بدون حضور سون هیونگ مین مصدوم برگزار شد که از بیرون بازی را تعقیب می‌کرد. کره بعد از دو گل کانگ این‌بار توسط کاپیتان جدیدش، کیم مین جائه، به گل رسید؛ ستاره گران قیمتی که امروز جای خالی سون را پر کرد. او با یک ضربه سر در دقیقه ۶۶ سومین گل تیمش را هم به ثمر رساند تا ببرهای تائه‌جو در آستانه تکرار نتیجه بازی ژاپن مقابل کانادا قرار بگیرند.

کره به حملات خود ادامه داد و در نهایت در دقیقه ۹۰+۱ توسط هانگ یی جو روی یک ضدحمله گل چهارم خود را هم به ثمر رساند تا ورزشگاه جام جهانی غرق در شادی شود و مسابقه با نمای درشتی از یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم آلمان به پایان برسد که دست‌هایش را مشت کرده است. او در ابتدای این مسابقه چندان از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار نگرفت اما در پایان همه چیز به نفع او و تیمش بود.

دیدگاه‌ها