کد خبر : 1972337 | 21 مهر 1402 ساعت 17:28 | 27.9K بازدید | 9 دیدگاه

بهترین بازیکن ماه ایتالیا: انتخاب غیرمنتظره!

رافائل لیائو، ستاره میلان، بهترین بازیکن ماه سپتامبر رقابت‌های سری A ایتالیا انتخاب شد.

بهترین بازیکن ماه ایتالیا: انتخاب غیرمنتظره!

به گزارش "ورزش سه"، لیائو در فصل گذشته و این فصل یکی از مهره‌های کلیدی میلان در رقابت‌های لیگ ایتالیا بود و نقش مهمی را برای استفانو پیولی در این تیم ایفا کرد.

او در طول ماه سپتامبر در رقابت‌های سری آ موفق شد در پنج دیداری که در میدان حضور داشت سه گل به ثمر برساند و همچنین دو پاس گل هم برای دیگر بازیکنان این تیم ارسال کرد تا یکی از ستاره‌های تیمش لقب بگیرد.

همین نمایش درخشان باعث شد که هواداران فوتبال ایتالیا این ستاره پرتغالی را از بین شش نامزد دیگری که برای این عنوان در ماه سپتامبر انتخاب شده بودند برگزینند و او با کسب بیشترین رای این جایزه را از آن خود کرد. 

1929564

دومنیکو براردی از ساسولو، فدریکو کیه‎‌زا از یوونتوس، آندره‌آ کولپانی از مونزا، جووانی دی لورنزو از ناپولی و لائوتارو مارتینر از اینتر دیگر بازیکنانی بودند که در این فهرست حضور داشتند.

نکته‌ای که حالا تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان را به همراه داشته این است که مارتینز عملکرد بسیار بهتری نسبت به لیائو در ماه سپتامبر ارائه کرد، اما نتوانست این جایزه را از آن خود کند. 

این ستاره آرژانتینی اینتر در ماه سپتامبر موفق شد در پنج بازی شش گل برای اینتر به ثمر برساند و دو پاس گل هم ارسال کند که آماری به مراتب بهتر از لیائو بود اما در نهایت این ستاره میلان بود که این عنوان را به دست آورد.

دیدگاه‌ها