کد خبر : 1972353 | 21 مهر 1402 ساعت 18:41 | 7.2K بازدید | 4 دیدگاه

فرافکنی رئیس فدراسیون ایتالیا درباره رسوایی شرط‌بندی

گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، اعتیاد به قمار و شرط‌بندی را یک آفت اجتماعی و نه یک مشکل در فوتبال ایتالیا دانست.

فرافکنی رئیس فدراسیون ایتالیا درباره رسوایی شرط‌بندی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مظنون‌شدن مقامات قضایی ایتالیایی به چند بازیکن از جمله نیکولو فاجولی بازیکن یوونتوس، به شرط‌بندی در پلتفرم‌های غیرقانونی، تحقیقات گسترده‌تری درباره این موضوع صورت گرفت و بازیکنان و مربیان دیگری هم، مثل ساندرو تونالی و نیکولو زانیولو، در این رسوایی دخیل شدند و تیم ملی ایتالیا را برای تحقیقات بیشتر ترک کردند. تحقیقات در این باره توسط پلیس ایتالیا ادامه دارد و هر روز خبرهای جدیدی از دخالت بازیکنان و مربیان دیگر در همه سطوح فوتبال ایتالیا به گوش می‌رسد.

1939500

گراوینا که در فستیوال ورزشی ترنتو صحبت می‌کرد، در مورد رسوایی شرط‌بندی سری آ اظهار نظر کرد: «رسوایی شرط‌بندی قابل پیش‌بینی نبود. معتقدم با حساسیت، انسجام و احترام به نهادها، بازیکنان و پیراهن آتزوری به این شرایط پاسخ دادیم. متأسفانه اعتیاد به قمار یک مشکل فوتبالی نیست؛ بلکه یک معضل اجتماعی است. دیروز به تونالی و زانیولو اخطار دادیم و آن‌ها را از تیم ملی فراخواندیم و به تحقیقات بیشتر ادامه خواهیم داد تا به هر نحوی که شده، از این اتفاقات جلوگیری کنیم.»
فابریزیو کورونا، خبرنگار، ادعا می‌کند که بیش از 50 بازیکن سری آ در این رسوایی دخیل هستند و آخرین نام فاش‌شده، نیکولا زالوسکی از تیم رم بوده است.

دیدگاه‌ها