کد خبر : 1972370 | 21 مهر 1402 ساعت 20:08 | 18.7K بازدید | 7 دیدگاه

پدیده رم: من شرط‌بندی نکرده‌ام

نیکولا زالفسکی، بازیکن جوان رم، اتهام شرط‌بندی غیرقانونی را رد کرده است.

پدیده رم: من شرط‌بندی نکرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، نیکولا زالفسکی، مدافع کناری رم، دست‌داشتن در رسوایی شرط‌بندی غیرقانونی را رد کرده و در اردوی تیم زیر 21 ساله‌های لهستان باقی می‌ماند.

زالفسکی که در رم از پدر و مادری لهستانی متولد و بزرگ شده، عضو تیم ملی لهستان است. او امروز توسط رسانه‌های ایتالیایی به‌عنوان یکی دیگر از بازیکنان سری A که شرط‌بندی‌های غیرقانونی انجام داده، معرفی شد.

بدین‌ترتیب او در مواجهه با این اتهامات، به نیکولو زانیولو، هم‌تیمی سابقش در رم، ساندرو تونالی از نیوکسل و نیکولو فاجولی، هافبک یوونتوس، پیوسته بود.

1939512

با این حال، درحالی‌که بازیکنان نام‌برده تحت بازجویی پلیس هستند و اردوی تیم‌های ملی خود را ترک کرده‌اند، زالفسکی اتهام شرط‌بندی را رد می‌کند.

توماش کوزلوفسکی، سخنگوی تیم ملی فوتبال لهستان به TvpSport گفت: «فدراسیون فوتبال و پلیس رم، که ما با آن‌ها در تماس هستیم، هیچ سندی در مورد نیکولا زالفسکی دریافت نکرده‌اند.»

در گزارش رسانه‌های ایتالیایی اشاره شده بود که زالفسکی به‌طور رسمی تحت بازجویی قرار نگرفته؛ اما ادعا شده بود که او در میان ده‌ها یا چند بازیکن سری A است که مرتکب شرط‌بندی غیرقانونی شده است.

به ادعای نشریه لا رپوبلیکا، زالفسکی در بازی رم مقابل سالرنیتانا روی کارت زرد گرفتن خودش شرط‌بندی کرده بود و در دقیقه 94 کارت زرد گرفت؛ همین موجب شد تا این بازیکن هم مورد بازجویی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها