کد خبر : 1972380 | 21 مهر 1402 ساعت 20:50 | 6K بازدید | 8 دیدگاه

نساجی آماده میزبانی از زنان شد

مدیرعامل باشگاه نساجی از انجام اقدامات لازم برای میزبانی از تماشاگران خانم در ورزشگاه وطنی خبر داد.

نساجی آماده میزبانی از زنان شد

به گزارش "ورزش سه"، صادق درودگر با اشاره به نامه فوری سازمان لیگ درخصوص شرایط حضور زنان در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر اظهار کرد: تمام اقدامات لازم و پروتکل‌ها برای پذیرا شدن زنان گرامی در سکوهای ورزشگاه، توسط باشگاه نساجی، انجام شده و مشتاق حضور گرم‌شان هستیم.

او با بیان اینکه ضلع غربی ورزشگاه شهید وطنی با مسیری ویژه و درب اختصاصی متعلق به زنان عزیز است، ابراز کرد: امکانات مورد نیاز برای رفاه حال تماشاگران بانو طی ساعاتی که در ورزشگاه حضور دارند نیز مهیا شده است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اعلام اینکه از مسئولان استان و شهرستان خواستاریم که نهایت مساعدت و همکاری برای نخستین حضور زنان در ورزشگاه را داشته باشند، اظهار کرد: هواداران نساجی همواره زبانزد بوده و الگوی اخلاقی و فرهنگی بسیاری از تیم‌ها هستند و این امکان پذیرایی از زنان از نخستین هفته و پیش‌تر از دیگر شهرها در قائمشهر وجود داشت.

درودگر یادآور شد: حق مسلم مادران، خواهران و دختران ما این است که از مواهب فوتبال و شور و نشاط خاص اجتماعی که این ورزش پرطرفدار در سطح جامعه می‌آفریند، مانند هواداران سایر باشگاه‌های لیگ برتر کشور  بهره‌مند شوند.

1917473

او اضافه کرد: بانوان هوادار نساجی با حضورشان در ورزشگاه آزادی در بازی مقابل الهلال نشان دادند که از چه نظم، برنامه و سازماندهی مرتبی برخوردارند و حمایت و شور و شوق آنها برای تشویق تیم محبوب‌شان مثال‌زدنی بود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: موضوع حضور بانوان هوادار همان‌طور که اشاره کردم در یک سیکل قانونی به ما ابلاغ شده و از الزامات بوده و شایسته است مسئولان ذی‌ربط استان مازندران نسبت به اجرای این مقررات نهایت پیگیری و هماهنگی را داشته باشند و با اعتماد به هواداران فرهیخته و فهیم باشگاه نساجی مصوبه شورای تامین در این زمینه صادر شود.

گفتنی است، تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت 18 روز سه‌شنبه، بیست و پنجم مهرماه، در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر مقابل آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد و جدال حساسی را برگزار خواهد کرد که البته هنوز حضور زنان برای این بازی به تصویب مسئولان استانی مازندران و قائم‌شهر نرسیده است.

دیدگاه‌ها