کد خبر : 1972386 | 21 مهر 1402 ساعت 21:35 | 42K بازدید | 4 دیدگاه

علی عدنان در ترکیب عراق بازوبند بست و پنالتی گل کرد

شب پراتفاق ستاره خارجی لیگ ایران در اردن (عکس)

علی عدنان کاظم عصر جمعه با بازوبند کاپیتانی تیم ملی عراق مقابل قطر به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.

شب پراتفاق ستاره خارجی لیگ ایران در اردن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در اولین مسابقه از تورنمنت چهارجانبه اردن، تیم‌های ملی عراق و قطر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی را عنابی پوشان در ضربات پنالتی به سود خود پایان دادند و راهی فینال شدند.

یکی از اتفاقات جالب برای فوتبالدوستان ایرانی در جریان این بازی حضور علی عدنان، ستاره خارجی شاغل در لیگ برتر ایران، در ترکیب عراق بود. این بازیکن عراقی که امسال در ترکیب مس رفسنجان در لیگ برتر ایران حضور دارد و نمایش‌های خوبی در ترکیب تیم باشگاهی‌اش دارد، به دوران اوج خود برگشته و به همین خاطر یکی از مدعوین به تیم ملی کشورش بود.

1939545

علی عدنان امروز در ترکیب عراق با شماره همیشگی خود یعنی شماره 6 و البته به عنوان کاپیتان تیم ملی کشورش مقابل قطر به میدان رفت و نمایش خوبی را به جا گذاشت. او در ضربات پنالتی هم ضربه چهارم عراقی‌ها را به گل تبدیل کرد اما در نهایت همراه با تیمش شکست را پذیرا شد.

1939546

علی عدنان که به واسطه مصدومیت طولانی مدت، از دوران اوج خود دور شده بود، در لیگ برتر ایران و در ترکیب مس رفسنجان به شرایط ایده‌آل فنی رسیده و حالا در تیم ملی عراق نیز همچون گذشته نقشی مهم و کلیدی دارد. این مدافع باتجربه به عنوان کاپیتان تیم ملی خودش را برای روزهای سخت‌تر و البته حضوری مقتدرانه در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند.

دیدگاه‌ها