کد خبر : 1972427 | 22 مهر 1402 ساعت 01:09 | 69.8K بازدید | 12 دیدگاه

واکنش فوری پورتو با فریاد قدیمی طارمی! (عکس)

باشگاه پورتو به درخشش ستاره ایرانی خود در بازی ملی مقابل اردن اشاره کرد.

واکنش فوری پورتو با فریاد قدیمی طارمی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پنج شب پس از اینکه در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال حضور ثابت در ترکیب پورتو مقابل پورتیموننزه داشت و 64 دقیقه در زمین بود، در دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر اردن نیز به طور کامل به میدان رفت که توانست نمایش تاثیرگذاری برای برتری سه بر یک شاگردان امیر قلعه نویی داشته باشد.

این ستاره ایرانی که در هفت بازی گذشته برای تیم ملی ایران 9 گل زده و یک پاس گل داده بود، در دقیقه 6 مسابقه تیم ملی مقابل اردن یک پاس گل تماشایی به سردار آزمون داد و در دقیقه 27 هم با یک ضربه بغل پا دروازه حریف را باز کرد تا بیشترین تاثیر را در این برد و صعود به فینال تورنمنت چهار جانبه داشته باشد.

1939669

باشگاه پورتو نیز دقایقی پس از اتمام مسابقه تیم‌های ملی ایران و اردن، واکنش فوری به درخشش مهدی طارمی در این دیدار و گلزنی او داشت و البته تصویر فریاد شادی گل قدیمی او در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا را منتشر کرد.

مهدی طارمی از ابتدای فصل 24-2023 در هشت مسابقه لیگ برتر پرتغال یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده که این عملکرد را در بازی تیم ملی ایران مقابل اردن به نمایش گذاشت و علاوه بر آن یک گل هم در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها