کد خبر : 1972429 | 22 مهر 1402 ساعت 07:15 | 40.9K بازدید | 53 دیدگاه

او باید بداند نتیجه‌گیری تضمین پذیر نیست

طعنه فدراسیون به حمید استیلی: خودت ناکام بودی!

فدراسیون فوتبال در بیانیه شب گذشته خود به سرمربی تیم امید در دوره گذشته طعنه زد.

طعنه فدراسیون به حمید استیلی: خودت ناکام بودی!

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌هایی که حمید استیلی درباره ناکامی تیم امید ایران در رسیدن به المپیک پاریس انجام داد، به مذاق مسئولان فدراسیون فوتبال خوش نیامده و باعث شده تا آنها به سرمربی دوره قبلی خود طعنه بزنند.

حمید استیلی در مقدماتی المپیک توکیو به عنوان سرمربی تیم امید ایران نتوانست طلسم صعود به المپیک را بشکند و در مرحله نهایی مقدماتی ناکام ماند. صحبت های او حالا در قامت کارشناس و در انتقاد از ناکامی تیم امید فدراسیون را عصبانی کرده است.

ویدئو: 313445

در بخشی از بیانیه شبانه فدراسیون علیه میزگرد برگزار شده در شبکه ورزش سیما به سوابق حمید استیلی اشاره شده و به نتایج او در دوره قبلی تیم امید طعنه زده است.

فدراسیون فوتبال در این بخش آورده است: «میهمان دیگر برنامه حمید استیلی بود که لابد و حتما باید بداند در فوتبال نتیجه گیری اساسا تضمین پذیر نیست. مثال زنده این موضوع، حذف تیم ملی امید تحت نظر وی به رغم وجود بازیکنان شایسته بود.»

نکته قابل توجه این است که حمید استیلی هم در دوره قبلی حضور تیم امید ایران در مقدماتی المپیک با نظر مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی زیر 23 ساله‌های ایران انتخاب شد و در نهایت در رسیدن به المپیک ناکام ماند.

دیدگاه‌ها