کد خبر : 1972439 | 22 مهر 1402 ساعت 07:58 | 74.2K بازدید | 35 دیدگاه

موضع‌گیری علیه مدیری که سرمربی قهرمان را برکنار کرد

داغ قلعه‌نویی بعد از 15 سال تازه شد!

بخشی از بیانیه فدراسیون فوتبال علیه صداوسیما و میزگرد عصر جمعه شبکه ورزش داغ امیر قلعه‌نویی را تازه می‌کند.

داغ قلعه‌نویی بعد از 15 سال تازه شد!

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال جمعه شب بیانیه‌ای تند را علیه میزگرد برگزار شده در شبکه ورزش سیما منتشر کرد و در بخشی از آن به میهمانان این برنامه تاخت. یکی از میهمان‌های برنامه شب‌های فوتبالی عصر جمعه امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال بود که در برنامه روز گذشته نیز انتقادهایی را به امیر قلعه‌نویی و نحوه فعالیت‌های فدراسیون بر زبان آورد.

ویدئو: 313444

در بیانیه شب گذشته فدراسیون فوتبال، به صورت صریح و به شکلی تند به سوابق فوتبالی واعظی آشتیانی طعنه زده شده است. این جملات که در بیانیه فدراسیون آمده را بخوانید: «دعوت از واعظی آشتیانی که به صورت کلی یک سال و نیم در مجموعه باشگاه استقلال در انتهای دهه 80 حضور داشت و همیشه از فضای ناپاک فوتبال سخن می گوید اما 14 سال است فوتبال را رها نکرده و از هر دری سخنی...!»

فدراسیون در ادامه به اختلاف واعظی آشتیانی با امیر قلعه نویی پرداخته و نوشته است: «همین جناب بود که در آن روزها علیه سرمربی فعلی تیم ملی و سرمربی وقت استقلال، به ایراد اظهاراتی عجیب پرداخت که باعث تنش‌های فراوان در فوتبال کشور شد و این شاید،معجزه یک سال و نیم حضور در فوتبال باشد که فردی را به جایی می‌رساند که هر جا قرار است علیه وضع موجود (در هر بخشی و هر رده‌ای) موضعی بگیرند، او را از پشت درب جام جم صدا بزنند!»

اشاره فدراسیون فوتبال به همکاری یک‌ساله واعظی آشتیانی با امیر قلعه‌نویی در استقلال است؛ همکاری‌ای که منجر به قهرمانی استقلال به شکلی معجزه‌وار در لیگ هفتم شد و البته که بعد از آن با علنی شدن اختلافات مدیرعامل و سرمربی، قلعه‌نویی استقلال را به مقصد سپاهان ترک کرد.

حالا فدراسیون ماجرای اختلافات واعظی آشتیانی و سرمربی قهرمان خود در استقلال را بعد از 15 سال پیش کشیده تا به نوعی به این مدیر سابق طعنه بزند.

دیدگاه‌ها