کد خبر : 1972441 | 22 مهر 1402 ساعت 08:42 | 50K بازدید | 22 دیدگاه

هدیه ویژه یک پرسپولیسی به کی‌روش! (عکس)

هافبک سابق پرسپولیس منجر به پیروزی تیم ملی قطر و صعود شاگردان کی‌روش به فینال شد.

هدیه ویژه یک پرسپولیسی به کی‌روش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن یکی از نفرات اصلی تیم ملی عراق مقابل قطر در نخستین مسابقه تورنمنت چهار جانبه اردن بود که جمعه شب 90 دقیقه در ترکیب حضور داشت و در جریان بازی عملکرد خوبی ارائه داد، اما در ضربات پنالتی با یک شوت عجیب کاری کرد تا تیمش نتواند به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

این ستاره عراقی که سه فصل و نیم درخشان در پرسپولیس داشت و همراه با این تیم به قهرمانی‌های متوالی رسید و دو فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد، در زمستان 2021 به تیم قطر اس. سی پیوست و در حال حاضر هم در این باشگاه عضویت دارد، اما او با عملکردش مقابل عنابی‌ها کاری کرد تا قطر به فینال تورنمنت اردن صعود کند.

1939701

در شرایطی که مسابقه عراق و قطر به ضربات پنالتی کشیده شده و تا هشتمین پنالتی ادامه پیدا کرده بود، عنابی‌ها توانستند پنالتی خود را تبدیل به گل کنند ولی بشار رسن در زدن گل در پنالتی هشتم برای عراق ناموفق بود و به شکل عجیبی توپ را به آسمان زد.

هدر دادن این پنالتی مهم توسط ستاره عراقی سابق پرسپولیس مقابل قطر کاری کرد تا کارلوس کی‌روش و شاگردانش به شادی بپردازند و به فینال تورنمنت اردن برسند و به دیدار مقابل ایران بروند.

1939700

دیدگاه‌ها