کد خبر : 1972461 | 22 مهر 1402 ساعت 10:40 | 15K بازدید | 13 دیدگاه

ناراحتی وینی: نمی‌توانم دنیا را عوض کنم اما می‌جنگم!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید تا آخرین لحظه علیه نژادپرستی مبارزه خواهد کرد.

ناراحتی وینی: نمی‌توانم دنیا را عوض کنم اما می‌جنگم!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات رخ داده در جریان دیدار فصل گذشته رئال مادرید برابر والنسیا توجه بسیاری را به معضل جدی نژادپرستی در فوتبال اسپانیا جلب کرد. 

این اتفاقات باعث شد که دادگاهی علیه خاطیان و همچنین باشگاه والنسیا اعلام جرم کند و با وجودی که این باشگاه و همچنین خاویر تباس به عنوان رئیس لالیگا اظهارات تندی را علیه این بازیکن مطرح کرده‌اند اما به نظر نمی‌رسد که او قصد عقب‌نشینی داشته باشد. 

وینیسیوس در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ در این باره اظهار داشت: «من شخصا می‌دانم که قرار نیست تاریخ را تغییر دهم. می‌دانم قرار نیست کاری کنم که کشور اسپانیا به کشوری بدون نژادپرستی تبدیل شود و جهان هم همینطور. 

1934353

اما می‌دانم که توانایی ایجاد تغییراتی را دارم. بنابراین تلاش می‌کنم تا بازیکنانی که قرار است در چند سال آینده به فوتبال وارد شوند، چنین شرایطی را تجربه نکنند، تا کودکان در آینده کمی آرامش ذهنی و روحی داشته باشند. من هر کاری که بتوانم برای آنها انجام خواهم داد و به این جنگیدن ادامه می‌دهم.

من از زمانی که 19 ساله بودم، هدف چنین حملاتی قرار داشتم. تازه متوجه شدم که باید چه واکنشی نشان دهم. خوشحالم که شرایط در حال تغییر است. قوانین تغییر خواهد کرد و من فکر می‌کنم به لطف این اتفاق، در ورزشگاه‌ها کمتر و کمتر شاهد چنین رفتارهایی خواهیم بود.»

دیدگاه‌ها