کد خبر : 1972466 | 22 مهر 1402 ساعت 10:52 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

جانشین ستاره مصدوم برزیل به تیم ملی دعوت شد

امرسون رویال، مدافع تاتنهام، به عنوان جانشین دانیلو به تیم ملی برزیل دعوت شد.

جانشین ستاره مصدوم برزیل به تیم ملی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، کابوس دیدارهای ملی همچنان بر سر بازیکنان و باشگاه‌های اروپایی سایه افکنده و طلسم مصدومیت متوالی بازیکنان ادامه دارد. 

تیم ملی برزیل که در حال برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی 2026 آمریکا، مکزیک و کاناداست در جریان دیدار برابر ونزوئلا با مصدومیت جدی دانیلو مواجه شد که نتوانست به حضور در زمین ادامه دهد تا مشخص شود که مصدومیتش جدی است. 

1939737

بررسی شرایط این بازیکن توسط کادر پزشکی تیم ملی برزیل نشان داد که او قادر به همراهی تیمش در دیدار بعدی برابر اروگوئه نخواهد بود و به همین دلیل امرسون رویال به اردوی تیم ملی کشورش فراخوانده شده است. 

این تیم در بازی برابر ونزوئلا با تساوی 1-1 متوقف شد و به همین دلیل کسب سه امتیاز دیدار برابر اروگوئه از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار است. 

برزیل تنها در همین وقفه دیدارهای ملی با پنج مصدومیت روبرو شده است. پیش از این رنان لودی، ون اندرسون، رافینیا و هنریک به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نبودند و کارلوس آگوستو، یا کوتو، داوید نرس و گیلرم آرانا به عنوان جانشین آنها به تیم ملی برزیل دعوت شده بودند و حالا هم این فرصت در اختیار رویال قرار داده شده است.

دیدگاه‌ها