کد خبر : 1972484 | 22 مهر 1402 ساعت 12:05 | 43.1K بازدید | 51 دیدگاه

مطمئن بودیم قهرمانیم

با گواردیولا انگار از سیاره‌ای دیگر بودیم!

کارل هاینس رومینیگه، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، بار دیگر از پپ گواردیولا ستایش کرد و گفت بایرن با او چیز دیگری بود.

با گواردیولا انگار از سیاره‌ای دیگر بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، رومینیگه که سال‌ها نایب رئیس بایرن بود و چند سال پیش از باشگاه رفت ولی حالا دوباره به بایرن برگشته، هرگز سال‌های حضور پپ گواردیولا در باشگاه مونیخی را فراموش نمی‌کند و معتقد است با پپ بایرن انگار متعلق به سیاره‌ای دیگر بود.

پپ در سال 2013 و پس از یک سال استراحت مربی بایرن شد. او چهار فصل رویایی با بارسا داشت ولی شدت فشارها به حدی بود که پپ ترجیح داد از هدایت بارسا کنار برود و فصل 13-2012 را استراحت کرد. او در بایرن سه فصل متوالی این تیم را قهرمان بوندسلیگا کرد اما در فتح لیگ قهرمانان ناکام ماند.

رومینیگه در مصاحبه جدید خود از دوران بایرن با پپ یاد کرد و گفت: «ما با پپ 18 بازی متوالی را در بوندسلیگا بردیم. ما با 25 امتیاز بیشتر از تیم دوم عنوان قهرمانی را به دست آوردیم. فصلی بود که در آن می‌توانستم بی دغدغه بنوشم و سیگار بکشم زیرا انگار متعلق به سیاره‌ای دیگر بودیم. ما سه فصل فراموش نشدنی با گواردیولا داشتیم که دیگر تکرار نخواهند شد.»

1933331

لازم به ذکر است که پپ با بایرن مونیخ سه بوندس لیگا و دو جام حذفی آلمان را فتح کرد و در سال 2016 هدایت سیتی را قبول کرد. او همچنان مربی سیتی است و با این تیم تقریبا به همه افتخارات ممکن رسیده و فقط جام باشگاه‌های جهان را باید فتح کند.

دیدگاه‌ها