کد خبر : 1972505 | 22 مهر 1402 ساعت 13:16 | 64.5K بازدید | 41 دیدگاه

این‌ها احمقند

داد نیمار بلند شد: مقایسه ستاره‌های برزیل با زباله

نیمار به نظر یکی از کارشناسان برزیلی که نیمار و ستاره‌های برزیل را زباله خوانده بود، واکنش تندی نشان داد.

داد نیمار بلند شد: مقایسه ستاره‌های برزیل با زباله

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای نیمار در تیم ملی برزیل هم خوب پیش نمی‌رود. پس از تساوی اخیر سلسائو برابر ونزوئلا، تمام ستاره‌های تیم تحت انتقاد قرار گرفتند و مطابق انتظار انتقادها از نیمار بیشتر بود.

1939789

هرچند پاس تک گل برزیل را نیمار داد اما تساوی برابر ونزوئلا در مقدماتی جام جهانی باعث ناراحتی شدید هواداران شده بود، تا جایی که در پایان بازی به شدت از بازیکنان انتقاد و به سمت آنان پاپ‌کورن و وسایل دیگر پرتاب کردند. بیشترین هجمه به سمت نیمار بود که هواداران اعتقاد داشتند با حرکات بی‌دلیل و بیهوده روند حمله تیم را کند کرده و موقعیت آنها را هدر داده است.

1939790

او در حال رفتن به رختکن هم هو شد و زمانی که به کنار زمین رسید، هواداران به سمت او بطری و لیوان پرتاب کردند که یکی از آنها هم به سر او برخورد کرد. موردی که واکنش شدید نیمار را به همراه داشت.

کار به اینجا هم ختم نشد و نتو، یکی از کارشناسان فوتبال مطرح برزیلی، در برنامه خود ملی پوشان برزیلی را با زباله مقایسه کرد و گفت ارزش این پیراهن را ندارند. او به شدت نیز از نیمار انتقاد کرد.

1939791

یکی از دوستان نیمار ویدیوی این بحث کارشناسی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که باعث شد نیمار به آن واکنش نشان دهد. 

کامنت نیمار زیر این پست بازتاب زیادی در رسانه‌های برزیل داشت. نیمار نوشته بود: «این فرد و کارشناس‌هایی مثل او، احمق و لاف‌زن هستند.»

دیدگاه‌ها