کد خبر : 1972515 | 22 مهر 1402 ساعت 13:35 | 34.4K بازدید | 39 دیدگاه

برنامه بارسا برای ستاره خارق العاده: ساختن مسی جدید!

بارسلونا قصد دارد لامین یامال، ستاره جوان این تیم، را به نماد و چهره جدید این باشگاه پس از لیونل مسی تبدیل کند.

برنامه بارسا برای ستاره خارق العاده: ساختن مسی جدید!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یامال در چند هفته اخیر در ترکیب بارسلونا توجه بسیاری را به او جلب کرده و حتی باعث شد که به تیم ملی اسپانیا هم دعوت شود. 

این بازیکن با 16 سال و 87 روز رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا و همچنین لالیگا را به نام خودش ثبت کرده و عملکردش در زمین در کنار دیگر بازیکنان بزرگ بارسا تحسین زیادی را برایش به همراه داشته است. 

همین موضوع باعث شده که مدیران بارسلونا توجه خاص و ویژه‌ای به او داشته باشند و برنامه‌ریزی بلند مدتی را برای او در نظر بگیرند تا بتواند به پیشرفتش در این تیم ادامه دهد و به اهدافی که برایش تعیین شده دست پیدا کند. 

1935958

روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است خبر داده که آنها قصد دارند قراردادی را با یامال امضا کنند که او را حداقل تا سال 2030 در این تیم حفظ کند. 

بارسا همچنین این ستاره جوان را به عنوان رهبر و نماد اصل پروژه‌اش در چند سال پیش رو می‌بیند و معتقد است که او می‌تواند عنوان بهترین بازیکن دنیا را از آن خود کند و جانشین شایسته‌ای برای مسی باشد. 

مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا تمامی شرایط را به بهترین شکل برای یامال فراهم کنند تا او با خیالی آسوده مشغول فوتبالش باشد و امیدوار هستند که اتفاقاتی که برای آنسو فاتی رخ داد، برای او تکرار نشود.

دیدگاه‌ها