کد خبر : 1972525 | 22 مهر 1402 ساعت 14:37 | 114.1K بازدید | 135 دیدگاه

دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر داد

توافق ایران و عربستان برای تکرار سپاهان - الاتحاد

دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید که الاتحاد اعلام کرده است مشکلی با تکرار بازی برابر سپاهان ندارد.

توافق ایران و عربستان برای تکرار سپاهان - الاتحاد

به گزارش "ورزش سه"، هنوز وضعیت دیدار جنجالی سپاهان و الاتحاد نامشخص است. مسابقه ای که به دلیل امتناع سعودی ها از حضور در زمین مسابقه برگزار نشد. طی روزهای گذشته، بحث و گمانه زنی های متعددی درباره این دیدار به وجود آمد و همه در انتظار تصمیم نهایی AFC هستند.

آخرین اظهارنظر رسمی در این خصوص را داتو ویندزور جان مالزیایی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد که اعلام کرد تا پیش از برگزاری دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، تکلیف این مسابقه مشخص خواهد شد.

هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در یک نشست خبری گفت:  هفته گذشته جلسه بسیار خوبی را با حضور تارقلی زاده مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون، رئیس و دبیر کل فدراسیون عربستان، ویندزور دبیر کل AFC، شین رئیس کمیته مسابقات و معاون دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاشکند ازبکستان داشتیم. واقعیت این است فدراسیون فوتبال عربستان با توجه به نزدیکی که با ما و فدراسیون فوتبال ایران دارد و ما هم کمک می‌کنیم روابط فوتبالی به شکلی پیش برود که این دو کشور با یکدیگر مشکلی نداشته باشیم، فدراسیون عربستان اعلام کرد از هر رأی که کمیته انضباطی AFC اعلام کند، تبعیت خواهد کرد؛ حتی اگر تجدید بازی در اصفهان باشد.

ویدئو: 313500

او ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید بازی سپاهان و الاتحاد بعد از گزارش افسر امنیتی مسابقه به ارکان قضایی AFC که مستقل هستند، ارجاع داده شد. گزارش‌ها گرفته شده و تصمیم‌گیری در کمیته انضباطی انجام خواهد شد. با این حال باشگاه الاتحاد و فدراسیون فوتبال عربستان به AFC اعلام کردند هیچ مشکلی با هر رای، حتی برای تکرار بازی نخواهند داشت. بنابر این، هر رأی که صادر شود، آن‌ها مشکلی ندارند.

پیش از این نیز گفته می‌شد که احتمال دارد این مسابقه در ایران و مکانی به جز استادیوم نقش جهان برگزار شود. حتی از ورزشگاه فولادشهر نیز به عنوان یکی از میزبانان احتمالی این مسابقه یاد می‌شد و باید دید بالاخره کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها