کد خبر : 1972528 | 22 مهر 1402 ساعت 14:57 | 29K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت خامس به روزهای خوب

آقای گل هنوز هم شما را سورپرایز می‌کند

نمایش عالی خامس در بازی کلمبیا و اروگوئه، مارسلو بیلسا را شگفت زده کرد.

آقای گل هنوز هم شما را سورپرایز می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بهترین مقطع خامس رودریگز در دوران ورزشی‌اش بین سال‌های 2014 تا 2016 یعنی مقطع درخشش با تیم ملی کلمبیا در جام جهانی و ورود به رئال مادرید برای تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ بود. اما از سال 2017، زندگی او چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه‌ای بسیار تغییر کرده است، بدون اینکه ثبات لازم برای بازیابی آن سطح بالایی را داشته باشد که او را در ذهن هواداران فوتبال در سراسر جهان به جا گذاشته است.

1920082

خامس پس از پیوستن به اورتون و سپس بازی در لیگ قطر و المپیاکوس اکنون برای سائوپائولو برزیل بازی می‌کند و به تیم ملی کلمبیا در دو فیفا دی اخیر نیز دعوت شده است.

او دو روز پیش توانست در بازی برابر اروگوئه اولین گل بازی را بزند و روی گل دوم تیمش نیز نقش داشت. بازی با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

1745441

مارسلو بیلسا، مربی اروگوئه، از فرم خوب آقای گل جام جهانی 2014 شگفت زده شده است. او به خبرنگاران گفت: «خامس بازیکنی با سابقه درخشان و با توانایی‌های بسیار است. صادقانه بگویم که معتقد بودم که فرم فعلی او، با توجه به اینکه او به طور منظم در سائوپائولو بازی نمی‌کند، بالا نباشد ولی خامس ثابت کرد، اشتباه می‌کردم.»

بیلسا ادامه داد: «او برابر ما نشان داد هنوز می‌تواند همه را شگفت زده کرده و متفاوت کار کند. نمایش عالی او به خاطر سابقه خوبش تعجب آور نبود اما واقعا فکر نمی‌کردم پس از چند فصل بد، خامس هنوز به این خوبی باشد.»

دیدگاه‌ها