کد خبر : 1972556 | 22 مهر 1402 ساعت 17:47 | 60.5K بازدید | 16 دیدگاه

دریبل رویایی کاپیتان یونایتد: برو پی زندگی‌ات! (عکس)

در دیدار دیشب پرتغال و اسلواکی، برونو فرناندز، با یک دریبل تماشایی مدافع مستقیمش را محو کرد و پاس گل اول تیمش را به گونچالو راموس داد.

دریبل رویایی کاپیتان یونایتد: برو پی زندگی‌ات! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مارتینز در تیم ملی پرتغال دیشب در دیداری پرهیجان موفق شدند اسلواکی را 3-2 شکست دهند تا صعودشان به مرحله نهایی یورو 2024 را قطعی کنند. پیروزی‌ای که با یک گل از گونچالو راموس و دو گل کریستیانو رونالدو به دست آمد.

با وجود اینکه رونالدو با دو گلی که به ثمر رساند همه نگاه‌ها را متوجه خود کرد اما یکی دیگر از ستاره‌‌های پرتغال هم نقش مهمی در این برد داشت: برونو فرناندز که دو گل از گل‌های تیم ملی کشورش را ساخت.

اما حرکت تکنیکی تماشایی برونو در دقیقه 18 که با پاس گل او به گونچالو راموس منجر شد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برونو فرناندز در بیرون از محوطه جریمه اسلواکی صاحب توپ شد. اوندری دودا که ماموریت یارگیری مستقیم با برونو را داشت به سمت او تکل رفت اما ستاره پرتغالی با یک دریبل و چرخشی تماشایی او را کاملا محو کرد و سپس با پاسی دقیق و هوشمندانه توپ را در اختیار راموس گذاشت تا او بدون اشتباه توپ را وارد دروازه کند تا اولین گل پرتغال به ثمر برسد.

1939889
1939890
1939891

برونو فرناندز در دیدار رفت دو تیم در انتخابی یورو هم نقش مهمی در پیروزی پرتغال داشت و سلسائو با تک‌گل او در بازی‌ای که در خاک اسلواکی برگزار شد به پیروزی رسید.

پرتغال با این پیروزی از 7 بازی خود 21 امتیازی شد تا همه امتیازهایی ممکن را به دست بیاورد. آن‌ها صعودشان به یورو را قطعی کردند. اسلواکی با 13 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه J ایستاده و لوکزامبورگ با 11 امتیاز سوم است.

دیدگاه‌ها