کد خبر : 1972582 | 22 مهر 1402 ساعت 19:29 | 26K بازدید | 7 دیدگاه

باید متواضع باشی و بجنگی

هشدار کلینزمن: این محبوبیت خطرناک است!

بعد از درخشش لی کانگ این، ستاره کره‌ای پاری سن ژرمن، در بازی اخیر تیم ملی کره جنوبی، یورگن کلینزمن، سرمربی کره می‌گوید تشویق‌های گسترده می‌تواند به ضرر این هافبک جوان باشد.

هشدار کلینزمن: این محبوبیت خطرناک است!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دوستانه تیم ملی کره جنوبی و تونس که با پیروزی 4-0 کره‌ای‌ها به پایان رسید لی کانگ این، هافبک جوان این تیم، یکی از ستاره‌های درخشان تیم یورگن کلینزمن بود و دو گل به ثمر رساند.

وقتی لی کانگ این به دستور یورگن کلینزمن تعویض شد و زمین را ترک می‌کرد 59هزار تماشاچی حاضر در ورزشگاه جام جهانی سئول او را به صورت ایستاده تشویق کردند تا مشخص شود این هافبک جوان محبوبیتی فوق‌العاده در کشورش پیدا کرده است.

1939942

یورگن کلینزمن، سرمربی کره، در پایان بازی گفت این تشویق‌های گسترده ممکن است به ضرر لی کانگ این باشد. کلینزمن معتقد است محبوبیتی تا این حد برای یک فوتبالیست جوان می‌تواند او را از مسیر پیشرفت و موفقیت دور کند.

در بازی با تونس، کره جنوبی بدون ستاره اصلی‌اش سون هیونگ مین وارد زمین شد چرا که کاپیتان کره به دلیل مصدومیت بازی را از دست داده بود. در غیاب ستاره اصلی و محبوب‌ترین فوتبالیست کره، لی کانگ این به ستاره اول تیم کلینزمن تبدیل شد و از قضا در طول مسابقه درخشید و یک گل از روی ضربه آزاد و یک گل در جریان بازی به ثمر رساند.

1939940

کلینزمن در پایان بازی درباره این هافبک جوان کره گفت:" کار کردن با لی لذت‌بخش است چرا که او همیشه خوش‌اخلاق است و لبخند می‌زند. ولی لی همیشه تشنه موفقیت هم هست. درستش هم همین است. اینکه لی عطش گلزنی و موفقیت را حفظ کند اتفاق کار سختی است چرا که در کره از او مثل یک ستاره پاپ استقبال می‌شود. این خوب نیست چرا که ستاره‌های پاپ گل نمی‌زنند. لی باید متواضع بماند و تمرکزش را حفظ کند. او باید سخت تلاش کند و بجنگد".

دیدگاه‌ها