کد خبر : 1972584 | 22 مهر 1402 ساعت 19:42 | 35.3K بازدید | 8 دیدگاه

بواتنگ در بایرن پذیرفته نشد

یک ستاره مشهور در آستانه هم‌تیمی شدن با سردار

ژروم بواتنگ که بایرن مونیخ از امضای قرارداد با او سر باز زده است حالا در آستانه پیوستن به یک باشگاه بزرگ ایتالیایی قرار دارد.

یک ستاره مشهور در آستانه هم‌تیمی شدن با سردار

به گزارش "ورزش سه"، ژروم بواتنگ، قهرمان جام جهانی 2014 با تیم ملی آلمان، چند روز پیش خودش را به بایرن مونیخ پیشنهاد داد ولی باواریایی‌ها دست رد به سینه این ستاره سابق‌شان زدند تا رابطه بواتنگ و بایرن پرتنش شود.

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در گزارشی می‌گوید درحالیکه بواتنگ از بازگشت به بایرن مونیخ کاملا ناامید شده حالا در آستانه پیوستن به یک باشگاه بزرگ سری آ ایتالیا است.

1939949

آ اس رم درست مثل بایرن مونیخ در خط دفاعی مشکل دارد. کریس اسمالنگ و دیه‌گو یورنته همیشه آماده نیستند و مصدومیت‌های گاه و بی‌گاه آنها ژوزه مورینیو را خشمگین کرده است. اوان اندیکا هم با فرا رسیدن زمستان مدت قابل توجهی برای شرکت در جام ملتهای آفریقا در اختیار مورینیو نخواهد بود. او به همین علت سخت به دنبال جذب یک مدافع جدید است.

در گزارش کوریره دلو اسپورت اشاره شده که ژروم بواتنگ خودش را به رم پیشنهاد داده و جالوروسی دست کم به این پیشنهاد نظر منفی ندارد.

آ اس رم برای پر کردن خلا در خط دفاع و پاسخ دادن به درخواست‌های مورینیو به دنبال بازیکنی است که تا حد ممکن ارزان باشد. بواتنگ با توجه به اینکه بازیکن آزاد است می‌تواند رایگان به جالوروسی منتقل شود و این باشگاه ایتالیایی تنها باید به او دستمزد بپردازد.

بواتنگ در واکنش به تنش‌های اخیر در رابطه‌اش با بایرن مونیخ گفته بود فوتبالش به پایان نرسیده و او تا چندین سال می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال اروپا به میدان برود.

دیدگاه‌ها