کد خبر : 1972586 | 22 مهر 1402 ساعت 19:56 | 72.9K بازدید | 43 دیدگاه

پشیمانی ستاره ایتالیایی: کاش به عربستان رفته بودم!

چیرو ایموبیله، مهاجم باشگاه لاتزیو ایتالیا، در گفت‌وگویی اعلام کرد از رد کردن پیشنهادی از لیگ عربستان در تابستان پشیمان است.

پشیمانی ستاره ایتالیایی: کاش به عربستان رفته بودم!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم گلزن، یکی از بازیکنان بی‌شماری بود که با پیشنهادی بزرگ از لیگ عربستان سعودی مواجه شد، اما او برخلاف سرگی میلینکوویچ ساوویچ، هافبک سابق لاتزیو، اما او ترجیح داد این پیشنهاد را رد کند.

اکنون پس از شروع ضعیف لاتزیو و انتقادات بسیار هواداران که حتی به ایموبیله، مهاجم وفادار این تیم هم رحم نکردند، او می‌گوید از رد پیشنهادات خود از لیگ عربستان پشیمان است‌.

1939956

او در مصاحبه با مجله‌ای ایتالیایی، ابتدا از هوادارانی که با توهین به بازیکنان لاتزیو حمله کرده‌اند گفته است: «این‌ها فقط بخش کوچکی از هواداران هستند. من حتی نمی‌دانم آنها را هواداران واقعی لاتزیو بنامم یا خیر. فکر نمی‌کنم یک هوادار واقعی لاتزیو مرا به خاطر چیزی سرزنش کند.

زمانی که در تابستان چند پیشنهاد به‌ دست من رسید، پیشنهاد عربستان سعودی را در نظر گرفتم، اما تصمیم گرفتم آن را رد کنم تا بتوانم به بازی در ایتالیا و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهم. پس از شروع این فصل و انتقادات زیاد برخی از هواداران، من چند سوال از خودم پرسیدم و یکی از آنها این بود که شاید فروش من سود بیشتری به باشگاه می‌رساند‌.

1939957

حالا افکار من مثل تابستان نیست. بعضی روزها، فکر می‌کنم شاید بهتر بود که می‌رفتم.» فعلاً نمی‌خواهم جواب بدهم که در صورت آمدن پیشنهادی دیگر چه کار می‌کنم، با خانواده‌ام به این موضوع فکر می‌کنم. فعلا می‌خواهم از این وضعیت ریکاوری کنم و بعد تصمیم واقعی خود را بگیرم.»

دیدگاه‌ها