کد خبر : 1972659 | 23 مهر 1402 ساعت 00:55 | 8.4K بازدید | 12 دیدگاه

اسپالتی: پتانسیل واقعی‌مان را مقابل انگلیس می‌فهمیم

لوچانو اسپالتی،‌‌ سرمربی تیم ملی ایتالیا، بازیکنانش را دلیل نگرش حرفه‌ای آنها در پیروزی ۴-۰ برابر مالت تمجید کرد و هشدار داد که بازی با انگلیس نشان می‌دهد که پتانسیل ما چقدر است.

اسپالتی: پتانسیل واقعی‌مان را مقابل انگلیس می‌فهمیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا علیرغم حواشی زیاد این روزها پیرو افشای شرط‌بندی بازیکنان سری A، موفق شد به یک برد پر گل دست یابد. اسپالتی درباره این برد گفت:«خوشحالم که حرفه‌ای بودیم و عالی بازی کردیم. می‌بینید که این بازیکنان مشتاق هستند تا بیشتر با یکدیگر آشنا شوند و فوتبال خوبی بازی کنند، بنابراین ما بسیار خوشحالیم

او از نقش جدید مویزه کین که در سمت چپ خط حمله بازی کرد نیز اعلام رضایت کرد:«این یک بازی خوب از سوی کین بود، به عنوان وینگر هم به بازیکنان کنارش کمک می‌کرد و هم از آمادگی بدنی‌اش استفاده می‌کرد. او می‌تواند برای ما بسیار مفید باشد. به او تبریک می‌گویم که برای هر توپی می‌جنگد و در برخی لحظات نیز تکنیک خوبی از خود نشان می‌دهد.»

1940145

انتظار می‌رود برای بازی بعدی که روز سه‌شنبه در ورزشگاه ومبلی مقابل انگلیس، صدرنشین گروه است، تغییرات زیادی داشته باشید. پیروزی در آنجا ایتالیا را هم‌امتیاز شاگردان گرت ساوتگیت می‌کند و به آتزوری شانس خوبی برای صدرنشینی می‌دهد.

نظری درباره این بازی دارید؟
«این مسابقه‌ای است که در آن ما می‌توانیم پتانسیل واقعی خود را ببینیم. وقتی بازی کردیم، به شما خواهم گفت که توانایی ما چقدر است.»

1940144

دیدگاه‌ها