کد خبر : 1972663 | 23 مهر 1402 ساعت 03:12 | 27.1K بازدید | 39 دیدگاه

انتخاب عجیب: ستاره لیورپول بهترین مدافع تاریخ است!

بن فاستر، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، معتقد است که ویرژیل فن‌دایک بهترین مدافع تاریخ فوتبال است.

انتخاب عجیب: ستاره لیورپول بهترین مدافع تاریخ است!

به گزارش "ورزش سه"،  عملکرد فن دایک پس از بازگشت از مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی در سال ۲۰۲۱ با فراز و نشیب بسیاری همراه بوده که این موضوع انتقادهایی را از او به همراه داشته است.

این در حالی است که این بازیکن تا پیش از آن يكي از بهترین بازیکنان لیورپول به حساب می‌آمد و نقش مهمی در موفقیت‌های این تیم ایفا کرده بود، تا جایی که در سال ۲۰۱۹ با اختلاف ناچیزی با لیونل مسی توپ طلا را از دست داد.

با وجود عملکرد این مدافع هلندی پس از بازگشت از مصدومیت، فاستر معتقد است که هیچ مدافعی در تاریخ بهتر از او نبوده است.

1907211

این دروازه‌بان سابق یونایتد و تیم ملی انگلیس در پادکست فاز‌کست در این باره گفت: "شاید بعضی از مردم به موضوع تداوم اشاره کنند، اما من بر این باور هستم که فن دایک توانست در بین تمام مدافعان میانی چیزی به این فوتبال و این پست اضافه کند و باعث پیشرفت آن شود. این چیزی است که واقعا به آن باور دارم.

فکر می‌کنم او سه سال متوالی بهترین مدافع میانی دنیا بود. پس از آن بود که به مصدومیت سخت و بدی دچار شد و هنوز در تلاش است تا بار دیگر بتواند به شرایط آرمانی برگردد.

فن دایک در دوران اوجش بهترین مدافعی بود که تاریخ به خودش دیده است. من با تمام وجود به این موضوع باور دارم. زمانی که لیورپول قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را به دست آورد، او شماره یک و بهترین بود."

دیدگاه‌ها